Hebben jullie ook allemaal storing.
Is wel een hele vreemde storing, deze nog nooit gezien.
Via https://status.myonlinestore.com/ staat geen storing gemeld?

Hebben jullie ook allemaal storing.
Is wel een hele vreemde storing, deze nog nooit gezien.
Via https://status.myonlinestore.com/ staat geen storing gemeld?
Wij hebben dezelfde foutmelding.
Nog nooit eerder gehad.
Hopelijk is het snel opgelost.
www.mooispul.com
Wij hebben dezelfde foutmelding.
Nog nooit eerder gehad.
Hopelijk is het snel opgelost.
www.mooispul.com
Er is nu wel een andere melding, hopelijk zijn ze het aan het oplossen?
Maar nog steeds geen melding dat er storing is.
Ja ik ben al 100 keer opnieuw aan het proberen in te loggen, maar dan staat er dat ik niet ingelogd ben. 1 grote ellende zo, en daar moet je dan je geld mee verdienen. Is al de 3e keer nu in korte tijd. Stop met updqates en zorg dat je webwinkels het gewoon doen. Die updates verpesten echt alles wat goed is steeds. Het was dus goed al een jaar lang geen probleem, en sonds allemaal updates 1 grote ellende. DIk zoek ondertussen naar een andere host, wamt dit kan zo net hoor.
En ondertussen komt er geen order/cent binnen zo
Ik kan niet inloggen en ik heb al sinds 20:15 geen bestellingen meer binnen gekregen. Ik krijg verschillende meldingen, ook beveiligingsmeldingen, ik hoop niet dat ze gehackt zijn!
Het is een DDOS aanval zeggen ze. Daar doe je weinig tegen. Ik ben blij dat ze er bovenop zitten en savonds de mail beantwoorden.
Een paar jaar geleden lag door DDOS compleet PlayStation Network er meerdere dagen uit en konden ze er niks tegen doen. Dat zal dit wel niet zijn, maar ik wil ermee zeggen dat DDOS aanvallen gewoon lastig zijn. Ze zitten er in ieder geval bovenop!
Het is een DDOS aanval zeggen ze. Daar doe je weinig tegen. Ik ben blij dat ze er bovenop zitten en savonds de mail beantwoorden.
Een paar jaar geleden lag door DDOS compleet PlayStation Network er meerdere dagen uit en konden ze er niks tegen doen. Dat zal dit wel niet zijn, maar ik wil ermee zeggen dat DDOS aanvallen gewoon lastig zijn. Ze zitten er in ieder geval bovenop!
Oh fijn ze zijn er wel mee bezig, waardeloos die DDOS aanvallen. Hoop dat ze het kunnen oplossen.
Goedenavond allemaal,
We zagen inderdaad dat er een distributed denial of service aanval (DDoS-aanval) plaatsgevonden op verschillende domeinen.
De aanval is door onze ontwikkelaars snel waargenomen en hebben daarop maatregelen genomen om de aanval te weren.
Het lijkt weer rustig dus de blokkade is voor nu afgeschaald. Je zou inderdaad weer een 'normaal' scherm te zien moeten krijgen.
Fijne avond!
Goedenavond allemaal,
We zagen inderdaad dat er een distributed denial of service aanval (DDoS-aanval) plaatsgevonden op verschillende domeinen.
De aanval is door onze ontwikkelaars snel waargenomen en hebben daarop maatregelen genomen om de aanval te weren.
Het lijkt weer rustig dus de blokkade is voor nu afgeschaald. Je zou inderdaad weer een 'normaal' scherm te zien moeten krijgen.
Fijne avond!
Bedankt voor de update, het werkt allemaal weer gelukkig.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.