Vraag

site blijft vragen algemene voorwaarden te accepteren?

  • 4 March 2022
  • 6 reacties
  • 97 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik krijg dit bericht van een klant. Meer mensen last van? Klant kan de bestelling dus niet afronden... gaan we weer...


6 reacties

Reputatie 2
Badge

Het vakje is aangevinkt. Ik heb gisteravond geen problemen meer gehad dus ga er vanuit dat het is opgelost.

Reputatie 7
Badge +16

Hi Casalien,

Ik heb op alle mogelijke browser en op mijn telefoon het getest en ik word netjes doorgestuurd naar de bankgegevens. Er lijkt dus niks mis te gaan. We hebben hier ook geen enkele andere berichten over ontvangen. 

Heb je misschien wat meer info die we nog kunnen testen? 

  • Welke browserversie gebruikt de klant? Dit is op te vragen https://www.whatsmybrowser.org/
  • Welke betaalmethode + verzendmethode wordt er gekozen?
  • En ervaar jij het zelf ook?

Ik hoor het graag.

Reputatie 6
Badge +7

Ik krijg dit bericht van een klant. Meer mensen last van? Klant kan de bestelling dus niet afronden... gaan we weer...

De klant zegt ‘ik druk op het stukje verklaar kennis genomen te hebben’. Maar heeft de klant ook het vakje aangevinkt? Want daarmee geef je aan dat je instemt en niet door erop te drukken.

 

Reputatie 6
Badge +8

Nee, dit probleem herkennen we niet.. net wat @Jacqueline zegt, het is door de kleurkeuze soms ook lastig te zien of het vakje is aangevinkt of niet. 

Reputatie 6
Badge +8

Het vakje is aangevinkt. Ik heb gisteravond geen problemen meer gehad dus ga er vanuit dat het is opgelost.


Gelukkig maar.. :blush:

Reputatie 7
Badge +16

Het vakje is aangevinkt. Ik heb gisteravond geen problemen meer gehad dus ga er vanuit dat het is opgelost.

Dat is fijn. Laat het weten als je toch nog signalen ontvangt. Als het kan, vraag dan meteen de gevraagde gegevens in mij bericht hierboven. Dan kunnen we gericht op onderzoek uit. 

Reageer