Ik krijg dit bericht van een klant. Meer mensen last van? Klant kan de bestelling dus niet afronden... gaan we weer...
Ik krijg dit bericht van een klant. Meer mensen last van? Klant kan de bestelling dus niet afronden... gaan we weer...
Hi Casalien,
Ik heb op alle mogelijke browser en op mijn telefoon het getest en ik word netjes doorgestuurd naar de bankgegevens. Er lijkt dus niks mis te gaan. We hebben hier ook geen enkele andere berichten over ontvangen.
Heb je misschien wat meer info die we nog kunnen testen?
Ik hoor het graag.
De klant zegt ‘ik druk op het stukje verklaar kennis genomen te hebben’. Maar heeft de klant ook het vakje aangevinkt? Want daarmee geef je aan dat je instemt en niet door erop te drukken.
Nee, dit probleem herkennen we niet.. net wat
Het vakje is aangevinkt. Ik heb gisteravond geen problemen meer gehad dus ga er vanuit dat het is opgelost.
Het vakje is aangevinkt. Ik heb gisteravond geen problemen meer gehad dus ga er vanuit dat het is opgelost.
Gelukkig maar..
Dat is fijn. Laat het weten als je toch nog signalen ontvangt. Als het kan, vraag dan meteen de gevraagde gegevens in mij bericht hierboven. Dan kunnen we gericht op onderzoek uit.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.