Vraag

Pop-up in webshop

• 18 January 2021
  • 0 reacties
  • 209 Bekeken

Voor mijn webshop ben ik verplicht om een entry splash pop-up te tonen. Dit zou in Google Tag Manager moeten gebeuren. Ik kom daar echter niet helemaal uit. Wellicht is er iemand die mij hierbij kan helpen. Ik heb het inmiddels al aan MWW gevraagd, maar die bieden hiervoor geen ondersteuning.

Ik heb een javascript file tot mijn beschikking en een installatie instructie. Deze bevat de volgende informatie:

1.
Unzip bijgevoegd herbalife-popup.zip bestand. U ziet dan een folder genaamd 'herbalife-popup'

2.
Kopieer deze folder en de inhoud ervan naar uw webserver. Indien mogelijk, kopieer het bestand naar het hoogste level in uw hosting (de plek waar uw index files zich bevinden). Als u hier twijfels over heeft kan uw web-hosting aanbieder of digitale team u hiermee helpen.

3.
Als  u de folder ‘herbalife-popup'verlaat en geen van de files in de folder van naam hebt veranderd, dan hoeft u deze files niet te openen. Als u de naam moet veranderen, of als u de folder niet in het hoogste level  van uw hosting kunt plaatsen, moet u enkele files aanpassen – zie hieronder ‘hoe de naam of de path van de popup te veranderen’.

4.
Voeg de volgende code toe in de footer van je website, direct boven de </body> tag:

<div id="herbalifepopup"></div>
        <script type='text/javascript' src='/herbalife-popup/js-include.js'></script>

5.
Dan zou de installatie compleet moeten zijn

0 reacties

Geen reactie

Reageer