Vraag

Overzicht onderhanden meldingen

• 29 april 2020
  • 9 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Geachte dames en heren,

Een tijd geleden heb ik een melding gemaakt van een, in mijn ogen, fout ten aanzien van de keuzelijsten vertalingen. Na de melding kreeg ik te horen dat het was doorgegeven aan het ontwikkel team. Vanaf dat moment ben je elk zicht op je melding kwijt.

Kunnen jullie geregistreerde meldingen inzichtelijk maken voor gebruikers, Wat is de status, wanneer zit het in de planning, heeft het prioriteit.

Je zou dit kunnen toevoegen aan het overzicht van nieuw te ontwikkelen functies. 

Op dit moment heb ik het idee dat gedane meldingen in een “zwart gat”  verdwijnen.

Met groet,

9 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hi Mary en Fred,

Goed punt! Er is inderdaad geen goede manier om tickets bij te houden. Ik ga dit intern eens droppen om te kijken of we hier iets in kunnen betekenen. Ik denk dat we dagelijks 20+ functieverzoeken en meldingen binnen krijgen. Dat moet dan op een overzichtelijke manier gebundeld worden. Ik ga het bespreekbaar maken. 

Laten we afspreken dat je uiterlijk woensdag 6 mei iets van mij hoort. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 1
Badge +1

Hallo Ebbe,

Wauw geweldig, en daarbij een terug koppeldatum. Perfect

Met groet,

Reputatie 6
Badge +4

@Mary Koperdraat Kalligrafie,

Volgende week woensdag heeft het supportteam een vergadering. Ik heb dit item op de agenda geplaatst zodat dit besproken wordt. Ik houd je op de hoogte. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 6
Badge +4

@Mary Koperdraat Kalligrafie,

Het is besproken en iedereen kon zich er wel in vinden. Ons huidige ticketsysteem heeft alleen geen mogelijkheid om voor externe de status inzichtelijk te maken. Dat is jammer, maar er zijn ongetwijfeld alternatieven. Over de alternatieven gaan we nadenken en kijken hoe we dit vorm kunnen geven. Er is geen ruimte om dit project er dit kwartaal tussen te fietsen. Volgend kwartaal (Juli) wordt dit 1 van de doelen waar we aan werken. 

Nogmaals, bedankt voor het aandragen:ok_hand:

Groet,
Ebbe

Reputatie 1
Badge +1

Dank je wel Ebbe voor de terugkoppeling. Ik ben blij dat het volgend kwartaal de aandacht krijgt die het verdient.

We wachten af wat het worden zal.

Met vriendelijke groet,

Badge +2

We houden je op de hoogte!

Reputatie 1
Badge +1

Tot mijn verbazing zie ik dat de aanpassing voor vertalingen aan de keuze lijsten is aangepast. Ik weet niet met ingang van wanneer. Maar een berichtje aan de melder van het issue dat dit gefixeerd is zou welkom zijn.

Reputatie 6
Badge +4

Dit is inderdaad wat altijd moet. De bug overigens is in januari opgelost. Ik zie richting jullie geen contact met de melding dat dit is opgelost. Goed dat je het meldt, ik breng het onder de aandacht.

Reputatie 1
Badge +1

Dank je wel Ebbe.

Reageer