Vraag

Order invoer werkt niet cf verwachting

• 2 April 2022
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Vanavond zelf een order ingevoerd.

Voorheen was het enter > enter en klaar met de order maar nu kom ik niet verder en blijf hangen in het order formulier waar ik naw gegevens kan invoeren … normaal krijg je order nummer te zien maar nu blijf je op de order pagina. Je denkt dat je nog een keer moet klikken maar dat helpt niet … een eindgebruiker is zo in totale verwarring en ook in een andere browser geprobeerd het zelfde resultaat … na 15 minuten krijg ik ineens een order in de backend te zien.

@Ebbe:Is er iets aan de hand met MWW - heeft er iemand anders ook een probleem ?

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Ik heb het net hier geprobeerd en doet hij het wel gewoon goed. Hier geven ze ook niet aan dat ze een storing hebben gehad https://status.myonlinestore.com/?_ga=2.45460067.614411738.1647220362-142056803.1642846155
Toch blijft het raar dat dit geregeld te doen is en steeds weer in het weekend. Ook wij blijven het gevoel hebben dat er iets aan de hand is daar de bestellingen in het weekend achterblijven ten opzichte van door de weeks. Voorheen hadden wij juist meer bestellingen in het weekend.

Reputatie 6
Badge +7

ik ervaar hetzelfde @Humiez 

Reputatie 5
Badge +6

@Windsurfer ik ervaar niet wat jij beschrijft en ik kan gewoon een order afronden in jouw shop. Je mag eventueel een screenvideo naar support@mijnwebwinkel.nl sturen zodat we kunnen zien wat jij precies ervaart.

Reageer