Onderzoek artikel nummer

• 14 August 2021
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

Badge

Ik zie diverse items over het artikelnummer maar 1 item over sorteren op artikelnummer.

Naar mijn mening is een artikelnummmer een onmisbaar “iets” in een bedrijf of webwinkel

om artikelen te groeperen , bijvoorbeeld groep 10.000 zijn boutjes en groep 11.000 zijn moertjes.

Op dit moment is het binnen onze webwinkels niet mogelijk om op artikel nummer te sorteren binnen

de diverse groepen onderdelen van je website of een totale sortering.

Mijn vraag aan de community leden, is sorteren van je artikel nummers noodzaak ?

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Voor ons ook onmisbaar. Vooral sorteren op artikelnummer op de factuur/pakbon zou voor ons ideaal zijn. Wij werken met artikelnummers en moeten nu geregeled de hele schuur tig keer door om een bestelling uit te halen daar ze niet op numerieke volgorde gezet kunnen worden.
Jij kunt het wel op volgorde van nummers zetten. Wij hebben dat ook. Je kiest dan bij volgorde voor sorteren op naam. Je moet dan wel dus het artikelnummer vooraan hebben staan in je titel anders kan het niet.

Badge

Voor ons ook onmisbaar. Vooral sorteren op artikelnummer op de factuur/pakbon zou voor ons ideaal zijn. Wij werken met artikelnummers en moeten nu geregeled de hele schuur tig keer door om een bestelling uit te halen daar ze niet op numerieke volgorde gezet kunnen worden.
Jij kunt het wel op volgorde van nummers zetten. Wij hebben dat ook. Je kiest dan bij volgorde voor sorteren op naam. Je moet dan wel dus het artikelnummer vooraan hebben staan in je titel anders kan het niet.

Jij hebt dus een “ workaround” gecreeerd die je eigenlijk niet wilt. Heb ff gekeken op je website. Je zou daar alleen een omschrijving willen zien zonder de artikelnummers ervoor 

Reputatie 5
Badge +7

Ja klopt maar dit was bij de vorige webwinkel provider al niet mogelijk dus van daaruit waren wij al gewend om het zo te doen.
Maar het zou wel heel ideaal zijn als het kan zoals jij het aangeeft.
Ook al zou dat voor ons weer heel veel werk zijn om het om te zetten maar dat zou ik er graag voor over hebben.

Reageer