Vraag

Mijnwebwinkel beheeromgeving en de website liggen eruit

• 20 December 2022
  • 256 reacties
  • 8378 Bekeken

Toon eerste bericht

256 reacties

Reputatie 1

We weten allemaal dat ze er hard mee bezig zijn om alles weer op te lossen, dit kan gebeuren. Maar wij zijn hier flink de dupe van, helemaal zo vlak voor de feestdagen. Een compensatie zou wel zo netjes zijn.

Badge

Is er inmiddels een indicatie van de duur van deze storing te geven?! @Ebbe 

Ik sluit me volledig aan bij de reacties over de prijsverhogingen en de almaar afnemende kwaliteit van Mijnwebwinkel.

Reputatie 2
Badge +2

Alles ligt eruit. En ik vind ook de pagina die je te zien krijgt zeer zeer slecht. Geef gewoon aan sorry er  is een storing, we hopen zo snel mogelijk bij u terug te zijn of zoiets ipv al die error codes. Klanten denken dat je webshop niet meer bestaat zo

Reputatie 2
Badge +2

En dan we webshop prijzen zo veel verhogen terwijl de kwaliteit achteruit dendert, het is het geld niet waard meer. Ik  ga vanmiddag 1 shop opzeggen al als het weer kan, de 2e in februari als de nieuwe klaar is.

Reputatie 4
Badge +4

We weten allemaal dat ze er hard mee bezig zijn om alles weer op te lossen, dit kan gebeuren. Maar wij zijn hier flink de dupe van, helemaal zo vlak voor de feestdagen. Een compensatie zou wel zo netjes zijn.

Die compensatie gaat niet komen. Wat ik wil is gewoon weer aan het werk kunnen. Ik ben vanaf 2.30 al aan het werk om alle bestellingen weg te werken voor de feestdagen. Ik kan niets…. En mijn oogjes worden steeds kleiner… 😴😴😴

Reputatie 2
Badge +1

Met compensatie worden de gemiste inkomsten van vele niet goed gemaakt. Het zou alleen een blijk van waardering naar de webwinkelier zijn.

We slikken al het hele jaar veel, storingen, prijsverhogingen, fouten enz

En met kassa app wat zo mooi lijkt maar ook heel erg afhankelijk maakt, ik maak er geen gebruik van maar kan ik zelf zou zeker mezelf achter de oren krabben. Heeft voor mij nooit goed gevoeld om zo afhankelijk te zijn van MWW of wie dan ook.
Zelf krijg ik mijn bestellingen op een aparte mail binnen. Wellicht dat mensen dat ook hebben en daar kan je in ieder geval pakbonnen / facturen uit printen, kan je in ieder geval de bestellingen verwerken handmatig….

Het kan elke aanbieder gebeuren een technische probleem maar net als dat wanneer mijn service al dan niet mijn schuld, ondermaats was, dan compenseer ik mijn klant ook. En soms, hoeft dat niet eens een bedrag te zijn….

Dit duurt echt te lang zeg, drukste tijd van het jaar! Klanten die wachten en de prijzen van de inmiddels toch onbetrouwbare MYonlinestore maar verhogen. Ik ben er klaar mee. Volgend jaar op zoek naar andere aanbieder.

Reputatie 4
Badge +4

Met compensatie worden de gemiste inkomsten van vele niet goed gemaakt. Het zou alleen een blijk van waardering naar de webwinkelier zijn.

We slikken al het hele jaar veel, storingen, prijsverhogingen, fouten enz

En met kassa app wat zo mooi lijkt maar ook heel erg afhankelijk maakt, ik maak er geen gebruik van maar kan ik zelf zou zeker mezelf achter de oren krabben. Heeft voor mij nooit goed gevoeld om zo afhankelijk te zijn van MWW of wie dan ook.
Zelf krijg ik mijn bestellingen op een aparte mail binnen. Wellicht dat mensen dat ook hebben en daar kan je in ieder geval pakbonnen / facturen uit printen, kan je in ieder geval de bestellingen verwerken handmatig….

Het kan elke aanbieder gebeuren een technische probleem maar net als dat wanneer mijn service al dan niet mijn schuld, ondermaats was, dan compenseer ik mijn klant ook. En soms, hoeft dat niet eens een bedrag te zijn….

Mee eens…

Reputatie 1
Badge

Dit kan toch niet,   3x op nog geen 24u 
Gisterenmiddag niets kunnen doen, niet bereikbaar via mijn webshop  en ook mijn kassa werkt niet! 
Ik kan niets afrekenen hier in mijn fysieke winkel. 
Dit is echt een RAMP! En dan te weten dat ik sinds enkele maanden 50 euro moet neertellen per maand voor de kassa app! 
Een goede timing is er nooit maar dit is echt wel flink balen! 

Wat gaan jullie doen om jullie klanten te compenseren mijnwebwinkel? 
De kleine zelfstandigen hebben het al moeilijk!!!!! 

Reputatie 3
Badge +4

Wat ik me afvraag tussendoor. Al mijn ads lopen momenteel door, maar klanten kunnen wel klikken, maar komen nergens. Hoe doen jullie dit, zetten jullie dit tijdelijk uit?

Reputatie 7
Badge +10

Wat ik me afvraag tussendoor. Al mijn ads lopen momenteel door, maar klanten kunnen wel klikken, maar komen nergens. Hoe doen jullie dit, zetten jullie dit tijdelijk uit?

ik heb dat nu wel even uitgezet. om kosten en frustratie te beperken.

Reputatie 4
Badge +4

Ja, dat vraag ik mij ook al een paar uur af. Mijn ads lopen ook op FB. 🫣

Badge

Vind dit eigenlijk echt niet kunnen, het is nu al de 2e dag achtereen dat dit gebeurt. En ook nog op de drukste dagen van t jaar! Van deze dagen moeten wij het als kleine ondernemers het juist hebben 😔 

Reputatie 2
Badge

Dat is niet zo goed voor het verloop van de ad toch? Ik durf het niet uit te zetten eigenlijk - maar krijg wel cringe reacties op facebook nadat mensen elkaar getagd hebben “ik krijg niks als ik op de link klik” 😩

Reputatie 4
Badge +4

Ja, ik heb ze nu ook maar even uitgezet. Mensen gaan er ook onder reageren… de link werkt niet 🫢

Inmiddels niet de eerste deze week. Nadeel is dat er helemaal niks kan op dit moment. Is dit nog een nasleep van de eerdere storingen?

Reputatie 7
Badge +8

Ook leuk een status pagina maar hier blijft het angstvallig stil. Laat op zijn minst weten wat er gebeurd. Als het bv een ddos aanval is kunnen we dit op socialmedia cimmuniceren bijvoorbeeld.

Reputatie 4
Badge +4

Dat is niet zo goed voor het verloop van de ad toch? Ik durf het niet uit te zetten eigenlijk - maar krijg wel cringe reacties op facebook nadat mensen elkaar getagd hebben “ik krijg niks als ik op de link klik” 😩

Precies dat! Ik heb ze zojuist gepauzeerd.

Reputatie 3
Badge +4

Ik heb ze ook maar uitgezet. Inmiddels wel al ruim € 10,00 uitgegeven voor niks. Echt niet te doen dit!

Badge

Ik heb ze tijdelijk uit gezet, want het kost je wel clicks.

Reputatie 6
Badge +9

Oh neee vandaar! Probeer al een 20 minuten de kassa werkend te krijgen, niet verwacht dat dit nog niet opgelost zou zijn. Spannend, nog 8 minuten, dan gaat de winkel open! 

Reputatie 7
Badge +10

Kun je prima uitzetten hoor. Ik had vorige week een week vakantie had ik hem ook uit. zaterdagmorgen weer aangezet en direct zaterdag weer 4 bestellingen. Ik had deze storing ook beter vorige week kunnen hebben maar helaas. Ik vraag me dan ook af hoe komt nu zo ineens. 

Reputatie 4
Badge +4

Kun je prima uitzetten hoor. Ik had vorige week een week vakantie had ik hem ook uit. zaterdagmorgen weer aangezet en direct zaterdag weer 4 bestellingen. Ik had deze storing ook beter vorige week kunnen hebben maar helaas. Ik vraag me dan ook af hoe komt nu zo ineens. 

Echt zo… en zooo lang. Al ruim 3,5 uur. Daar gaat onze omzet. En wat vreselijk voor de “stenen” winkels met de kassa ap?? 

Reputatie 1
Badge

Er volgt ook geen enkele update meer… dit geeft hier toch behoorlijk wat stress nu

COMMUNICATIE AUB! 

Update - We blijven werken aan het implementeren van de oplossing.

EN: We continue to work on implementing the solution. 
Dec 21, 2022 - 07:47 CET

Update - We werken nog steeds aan het implementeren van de eerder genoemde oplossing. Helaas is er vooralsnog geen indicatie te geven over de duur hiervan.

Reputatie 1
Badge +2

Superchill.. gister een nieuwsbrief uitgedaan dat we vanaf de 24ste tijdelijk sluiten tot einde jaar. Met een kortingscode tot de 24ste  Gelijk de shop offline. Wat moeten klanten wel niet denken..?

Als die nu de shop aanklikken denken ze oh die is gestopt..

Reageer