Hallo allemaal, wij hebben quicksand 16 als standaardlettertype. In verband net SEO wil ik bepaalde stukken tekst als kop 1, kop 2 gaan markeren. Bij de “kop grootte” kan ik kiezen uit 8pt, 10pt, 12pt, 14pt, 18 pt enz. geen 16pt helaas. Kan ik dit ergens aanpassen?
Hi,
Dit lijkt er niet op. Wij maken gebruiken van de standaard editor van CKeditor en deze slaat o.a. 16 pt over.
Hi,
Dit lijkt er niet op. Wij maken gebruiken van de standaard editor van CKeditor en deze slaat o.a. 16 pt over.
dat is dan jammer. ik zit nl met het volgende. als ik bv bij onderstaande tekst de vetgedrukte titel kop 1 status wil geven (18pt) dan pakt hij gelijk de gehele alinea. hoe kan ik dit oplossen?
Wat is whisky?
Whisky bestaat in principe uit 3 bestandsdelen, water, gist en gerst. Van deze 3 ingredienten moet eerst een alcoholhoudende vloeistof (spirit) worden gemaakt, wat vervolgens nog een rijpingsproces door moet voordat het uberhaupt whisky mag heten.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.