Beantwoord

Kortingscodes werken niet meer

Reputatie 5
Badge +8

Kreeg zojuist van een klant teruggekoppeld dat de ingevoerde kortingscode niet werkt. Je krijgt de melding dat de korting verwerkt is in de totaalprijs, echter blijft de totaalprijs gelijk. Ik heb dit zelf zojuist getest en ervaar hetzelfde. Graag een oplossing hiervoor, diverse kortingscodes geprobeerd en bij allen hetzelfde resultaat.

icon

Beste antwoord door Arjan 12 May 2022, 09:17

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Klopt werkt niet in rubrieken: Terwijl juist in die  rubrieken alleen de korting geldt…...

Melding:

Winkelwagen

De kortingscode "20" is geldig, maar niet van toepassing op de bestelde artikelen.

ja heel stom dit…. moet nu 400 artikelen met de hand gaan selecteren ipv gewoon de rubrieken/albums selecteren… 

Reputatie 3
Badge +3

Klopt werkt niet in rubrieken: Terwijl juist in die  rubrieken alleen de korting geldt…...

Melding:

Winkelwagen

De kortingscode "20" is geldig, maar niet van toepassing op de bestelde artikelen.

voor degenen die dit volgen…. 
selecteer de producten maar gewoon met de hand ipv alleen de albums, want dit is een systeem van jan***. 
als je de producten met de hand selecteert, worden de gelinkte items tenminste in elke categorie automatisch geselecteerd waarin ze staan, zodat het niet uit maakt of men hetzelfde gelinkte product toevoegd door zoekfunctie of via specifiek album of via originele lokatie… dat gebeurd dus niet als je alleen de album/categorie selecteerd…. vreemd genoeg, want dat deed het eerst wel gewoon…. 

Reputatie 5
Badge +7

@Ebbe 

Ik heb het ook getest, bij mij werkt het ook niet.

Ik denk een Bug - graag zo snel mogelijk oplossen, heb volgende week grote actie

Reputatie 2
Badge +2

Er werkt geen enkele kortingscode meer!

Reputatie 3
Badge +4

Dit meen je niet?! Kortingscode doet het inderdaad niet, net nu wij een kortingsactie hebben lopen… :(

Reputatie 5
Badge +6

Goedemorgen,

Het klopt dat sinds gister aan het einde van de middag de kortingscodes niet meer goed werken. Er wordt op dit moment een fix uitgerold dus ik verwacht dat het elk moment weer gaat werken.

Reputatie 5
Badge +5

Ik denk dat het weer werkt want heel toevallig heeft iemand 5 minuten geleden bij mij een kortingscode gebruikt (die hij al een half jaar  tegoed had ;-) en dat is gewoon goed gegaan.

Reputatie 5
Badge +8

Het werkt weer inderdaad 👍

Reputatie 2
Badge +2

Ik kom er zojuist achter dat er geen enkele kortingscode meer werkt. Ik krijg de volgende melding te zien: Er ging iets mis, probeer het opnieuw

Reputatie 7
Badge +16

@Es-Skin Dat gaat inderdaad niet goed. We hebben de oorzaak gevonden en werken inmiddels aan een oplossing. Houd voor updates de statuspagina in de gaten -->https://status.myonlinestore.com/ 

Reputatie 7
Badge +16

@Es-Skin Dat gaat inderdaad niet goed. We hebben de oorzaak gevonden en werken inmiddels aan een oplossing. Houd voor updates de statuspagina in de gaten -->https://status.myonlinestore.com/ 

Het werkt weer. 

Reputatie 3
Badge +3

Het werkt weer. 

niet goed meer, zie mijn nieuwe topic. Hij pakt niet meer alle artikelen in een aangevinkt album.

Reputatie 3
Badge +1

Melding:

Winkelwagen

Reageer