Vraag

koppeling mijnwebwinkel e-boekhouden

Reputatie 2
Badge +3

Goedenavond,

Ik gebruik nu een jaar webwinkelfacturen voor de koppeling met e-boekhouden. Het bevalt mij op zich goed en nu werdt mij gevraagt om het weer met een jaar te verlengen. Nu zat ik eens te googlen of er nog evt. andere opties zijn en kwam ik uit bij combidesk, die ook wel wat goedkoper is. Ik vroeg mij af of iemand hier ervaring mee heeft of er nog andere goede opties zijn of dat ik beter bij webwinkelfacturen kan blijven.

Graag hoor ik jullie ervaring/mening/tips…

Bedankt alvast!

10 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Ik zit inderdaad bij Combidesk i.c.m. E-Boekhouden en dit werkt gewoon prima. Ik kan het niet vergelijken met Webwinkelfacturen maar Combidesk was een heel stuk goedkoper (60 euro per jaar geloof ik). De eerste maand is sowieso gratis, je zou daarmee kunnen kijken of het iets is en of je verschil merkt. In mijn geval worden de facturen netjes ieder uur ongeveer gesynchroniseerd.

Reputatie 2
Badge +3

@Goedhoesje.nl  super bedankt voor je reactie. Is inderdaad €60,- goedkoper! Webwinkelfacturen werkt op zich prima, is wel wat verouderd heb ik het idee. Ook de orders naar België etc worden niet verwerkt door webwinkelfacturen omdat de BTW ontbreekt omdat ik mee doe aan de KOR (kleine onernemersregeling) die moet ik dus handmatig verwerken in e-boekhouden. Ik weet niet of combidesk dat wel doet.

Ik ga toch proberen of combidesk wat voor me is!

Groetjes!

Reputatie 2
Badge +4

@Goedhoesje.nl  super bedankt voor je reactie. Is inderdaad €60,- goedkoper! Webwinkelfacturen werkt op zich prima, is wel wat verouderd heb ik het idee. Ook de orders naar België etc worden niet verwerkt door webwinkelfacturen omdat de BTW ontbreekt omdat ik mee doe aan de KOR (kleine onernemersregeling) die moet ik dus handmatig verwerken in e-boekhouden. Ik weet niet of combidesk dat wel doet.

Ik ga toch proberen of combidesk wat voor me is!

Groetjes!

Hoi! Ik ben benieuwd of Combidesk je bevalt. Ik moet binnenkort verlengen bij Webwinkelfacturen en ben ook op zoek. Overigens had ik hetzelfde probleem met orders uit Belgie, dit is opgelost na een mail naar hen.

Groetjes

Gertrude

Reputatie 2
Badge +3

Hoi Gertrude, 

Combidesk bevalt mij heel goed! Helemaal geen omkijken naar, alle orders worden netjes doorgezet!

En is ook nog iets goedkoper volgens mij!

Groetjes, Nienke

Reputatie 2
Badge +4

Hoi Gertrude, 

Combidesk bevalt mij heel goed! Helemaal geen omkijken naar, alle orders worden netjes doorgezet!

En is ook nog iets goedkoper volgens mij!

Groetjes, Nienke

Oke, bedankt voor je reactie! Ik neem het mee!

Reputatie 3
Badge +1

Ik gebruik ook Combidesk, en deze bevalt mij erg goed! Ik gebruik combidesk nu ruim een half jaar. 

Kan iemand aangeven, wat de verschillen zijn tussen de koppeling van Webwinkelfacturen en Combidesk? Of wordt alles op dezelfde wijze (en even volledig) doorgezet naar E-Boekhouden.nl?

Alvast bedankt voor de reacties!

Reputatie 7
Badge +10

Wij hebben iWebDevelopment en dat werkt ook prima. reageren ook snel op een vraag en of probleem. 

Veel dank voor alle antwoorden! 

Reputatie 2
Badge +4

Kan iemand aangeven, wat de verschillen zijn tussen de koppeling van Webwinkelfacturen en Combidesk? Of wordt alles op dezelfde wijze (en even volledig) doorgezet naar E-Boekhouden.nl?

Alvast bedankt voor de reacties!

Ik ben nu combidesk aan het uitproberen omdat deze goedkoper is dan Webwinkelfacturen. Instellen ging vrij gemakkelijk. Ik heb mijn administratie van deze maand nog niet gedaan dus ik kan niet zeggen of hij volledig alles doorzet. De eerste dag miste ik een aantal orders, daar heb ik over gemaild, maar we konden geen oorzaak vinden. De week erna zag ik dat alle orders doorkwamen. Afgelopen 2 weken dus nog niet gecontroleerd. Administratie wil ik nog wel eens uitstellen haha.

Reageer