Vraag

Keuzelijsten werken niet Oops something went wrong sinds vrijdag al!

• 20 February 2022
  • 46 reacties
  • 558 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties

Meer mensen met problemen sinds vrijdag met de keuzelijsten? Ik kan het tabblad niet eens openen of hij geeft aan oops …. ververs met cntr F5 (alles gedaan niks werkt).

Ook bij de artikelen , je kan huidige keuzelijst niet aanpassen, verwijderen. Wat nog erger is dat het hele nieuwe assortiment niet online kan omdat je geen keuzelijst kan toevoegen Oopss…. something went wrong. Maar lees nergens nog iemand met dezelfde problemen dus vandaar de vraag hier

46 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hier werkt alles gewoon op dit moment.

Reputatie 3
Badge +4

Hier nog steeds niet :(

Reputatie 2
Badge +2

Hier ook problemen met de keuzelijsten. Ik wilde een keuzelijst van een bestaand product aanpassen en kreeg steeds de melding Oopss…. something went wrong. Uiteindelijk is het in een andere browser wel gelukt. Chrome werkt niet. Safari wel. Mijn ervaring is dat je bij problemen vaak moet wisselen van browser, hier zit helaas geen enkele logica in. Welke browser je nodig hebt hangt vaak af van het probleem bij MWW. 

Reputatie 6
Badge +9

Op dit moment kan ik ook geen keuzelijsten toevoegen aan nieuw aangemaakte producten. Ook ik krijg de melding ‘Oops...’. Kan hiernaar gekeken worden?

Wij ervaren ook al maanden deze problemen.. via Safari krijgen we deze foutmelding (momenteel) niet. We blijven in Chrome caches legen, dit is nooit zo geweest 

Reputatie 7
Badge +9

@Ebbe weet jij toevallig hier de status van? Blijkbaar een probleem wat al langer loopt en nog niet verholpen is. Ik kreeg toevallig een mailtje van een opdrachtgever die ik geholpen heb met de webshop dat zij dit probleem ook nog steeds ervaren.

Reputatie 3
Badge +4

Ik heb het gister maar aangepast via Chrome, maar het is echt waardeloos.

Frank, Keukenpakket.nl

Ik volg deze topic al een tijdje en ervaar het niet alleen als lastig voor de gebruiker maar ook een beetje als “probeer maar wat” als reactie vanuit Mijnwebwinkel. Caches legen? Dat zou toch niet nodig moeten zijn? Net of je een nieuwe auto hebt gekocht en de garage zegt dat je zelf zo nu en dan de bougies schoon moet maken om goed te blijven rijden. Het moert gewoon werken. Sinds gisteren heb ik Firefox toegevoegd als browser, geen idee of dit al eerder als oplossing is genoemd, maar werkt tot nu toe goed.

Reputatie 7
Badge +16

Dat er is mis gaat lijkt mij duidelijk en ook dat het gewoon moet werken. Ik krijg de oorzaak alleen voor geen enkele mogelijkheid gevonden. Zijn het misschien keuzelijsten die aan veel verschillende producten zijn gekoppeld?

Reputatie 6
Badge +9

Frank, Keukenpakket.nl

Ik volg deze topic al een tijdje en ervaar het niet alleen als lastig voor de gebruiker maar ook een beetje als “probeer maar wat” als reactie vanuit Mijnwebwinkel. Caches legen? Dat zou toch niet nodig moeten zijn? Net of je een nieuwe auto hebt gekocht en de garage zegt dat je zelf zo nu en dan de bougies schoon moet maken om goed te blijven rijden. Het moert gewoon werken. Sinds gisteren heb ik Firefox toegevoegd als browser, geen idee of dit al eerder als oplossing is genoemd, maar werkt tot nu toe goed.

Ja, ik begrijp het soms ook niet.. moet ook vaak caches legen #advies vraag me dan wel vaak af waarom dit nodig is. Net als de kassa-app, die moet ik best vaak verwijderen om deze weer te laten functioneren. Nog nooit eerder één andere app moeten verwijderen.. 

Zal het eens in de gaten houden @ebbe Heeft het niet te maken nadat de filters zijn gekomen en de keuzelijsten zijn aangepast waardoor je ze voor veel meer artikelen kunt gebruiken. In sommige keuzelijsten staan soms meer dan 40 keuzes. Terwijl voorheen dit vaak 4 max. 8 opties waren. 

Dat er is mis gaat lijkt mij duidelijk en ook dat het gewoon moet werken. Ik krijg de oorzaak alleen voor geen enkele mogelijkheid gevonden. Zijn het misschien keuzelijsten die aan veel verschillende producten zijn gekoppeld?

Hoi Ebbe,

Ja, er zijn keuzelijsten die aan meerdere verschillende producten zijn gekoppeld. Maar dat is al jaren het geval in mijn webshop. Het keuzelijsten probleem is recentelijker. Wat opvalt, en ook al eerder is vermeld bij jullie, is dat opvallend genoeg de filters het ook niet doen. Dus misschien is er een link tussen de filters en de keuzelijsten die niet goed en volledig verwijderd wordt en er daarom altijd gezocht wordt naar een link die dus niet bestaat en zo een error veroorzaakt.

Omdat filters en keuzelijsten in Chrome en Edge niet werken en in Firefox wel lijkt dat het iets te maken kan hebben met cache die verkeerd gecached wordt en zo voor terugkerende errors zorgt. (Maar elke keer de cache handmatig verwijderen lijkt mij geen goede oplossing)

Of misschien een lek in het opvragen van de data? Een data overflow?

In de console staat een error over de CORS, misschien heeft dat er iets mee te maken?

Groet, Frank en Lisa

Reputatie 6
Badge +9

@Ebbe Via Chrome werkt het niet, keuzelijsten zijn dan niet aan te passen. Switch nu steeds tussen Chrome en maak het in Safari af wat deze extra opties betreft. 

Reputatie 2
Badge +2

Ter info @Ebbe bij mij gaat het om keuzelijsten die aan één product gekoppeld zijn. 

Hier ook met geen mogelijkheid de keuzelijsten te koppelen.
Kon nu wel een nieuwe lijst aanmaken, maar om deze aan een bestaand product te koppelen, helaas…..

Maar zo ervaar ik ook op bepaalde pagina´s in de vormgeving problemen.
Knap waardeloos dat je zelf de opmaak van je website niet aan kunt passen. Op mobiel laadt deze pagina weer wel.

Reputatie 3
Badge +3

hier ook nog steeds het probleem, voor keuzelijsten en de myparcel integratie, die ik nog incidenteel gebruik naast mijn andere koppeling (o.a. voor het uitdraaien van adreslabels voor postzegelpost), schakel ik nu telkens over naar edge. niet handig maar krijg het in ieder geval voor elkaar. we hebben zowel keuzelijsten gelinkt met verschillende producten als individuele keuzelijsten. die vonden nog de oorsprong van de tijd dat een keuzelijst nog niet koppelbaar was met meerdere producten. hopelijk wordt de bug gevonden!

Reputatie 6
Badge +9

Naast de foutmelding bij de keuzelijsten ook regelmatig dit beeld bij het aanmaken van een verzendetiket. Ook het laden van de template-instellingen → geen respons. Via Safari werkt dit allemaal wel. Kan ik hier zelf iets aan doen? Dit was eerder nooit.. 

Reputatie 7
Badge +8

Gisteren had ik dat ook maar alleen op de pc. Op de mobiele telefoon kon ik er wel naartoe.

Reputatie 6
Badge +9

Gisteren had ik dat ook maar alleen op de pc. Op de mobiele telefoon kon ik er wel naartoe.

Nu niet meer? Ik kan zelfs geen keuzelijsten verwijderen.. heel vervelend. Hop nu van Chrome naar Safari, veel staat in Chrome autom. ingesteld. 

Reputatie 7
Badge +8

Op de laptop thuis, windows 11 met chrome ook. Vandeweek was in de winkel op een pc met windhoos 10 ook met chrome. Zelfde laptop met edge kan ik ze wel aanpassen. In chrome alle browse en cache gegevens gewist. Nu kan ik er weer gewoon naartoe.

Reputatie 3
Badge +3

Helaas nu ook hier de melding… 

Reputatie 6
Badge +9

Ja hier ook.. in de linkse kolom kan ik zelfs keuzelijst niet meer aanklikken, dan volgt de oeps melding al.

Klopt. Ik ben zo blij als mijn nieuwe sites klaar zijn en ik mijn abonnementen MWW op kan zeggen. Iedere keer dit gedoe weer en zoveel betalen per maand ervoor ook nog.

Reageer