Vraag

kan geen retour order maken

• 2 March 2022
  • 6 reacties
  • 73 Bekeken

Reputatie 1
Badge +5

Ik kan de retour factuur niet aanpassen ik krijg de melding: Oeps, er gaat iets mis!  zodra ik op bevestig klik

kan hiernaar gekeken worden ? 

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi Wrappie,

Om welke (retour)order gaat het?

Reputatie 1
Badge +5

Hi Wrappie,

Om welke (retour)order gaat het?

202024228 , factuur is wel gecreëerd, maar kan hem niet aanpassen.

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor het doorgeven. Ik ervaar het ook en heb de onderliggende foutmeldingen weten te vinden. Ik kan het helaas niet zelf voor je oplossen. Ik moet het dus overdragen aan het development team. Ik heb mijn bevindingen in een ticket gezet die zij op moeten pakken. 

Mogelijk lukt het wel als je opnieuw een retourorder aanmaakt? Als je dan geen oeps melding krijgt ben je wellicht sneller geholpen. Zorg er dan wel voor dat je dit goed noteert in de administratie. 

Reputatie 1
Badge +5

Bedankt voor het doorgeven. Ik ervaar het ook en heb de onderliggende foutmeldingen weten te vinden. Ik kan het helaas niet zelf voor je oplossen. Ik moet het dus overdragen aan het development team. Ik heb mijn bevindingen in een ticket gezet die zij op moeten pakken. 

Mogelijk lukt het wel als je opnieuw een retourorder aanmaakt? Als je dan geen oeps melding krijgt ben je wellicht sneller geholpen. Zorg er dan wel voor dat je dit goed noteert in de administratie. 

Helaas hetzelfde probleem

Reputatie 1
Badge +5

ook bij andere orders kan ik geen creditorders aanpassen...

Reputatie 1
Badge +5

het werkt nog steeds niet, ik krijg nu heel veel niet kloppende retourfacturen die ik niet kan aanpassen ? 

Reageer