Vraag

Hoe zie ik de bestelling die geplaatst is terug in mijn boekhoudpakket

• 14 February 2022
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

Ik heb een koppeling gemaakt met het boekhoudpakket Snelstart. Vervolgens heb ik een test bestelling gedaan. Handmatig heb ik een bedrag over gemaakt. De bestelling heb ik op betaald gezet in de webshop. Wanneer en hoe verschijnt het dan in mijn boekhoudpakket?

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Dat is denk ik afhankelijk van de instelling van de koppeling die je gebruikt tussen Mijnwebwinkel en het boekhoudpakket. Ik zit bijv. bij E-Boekhouden en heb via een extern bedrijf een koppeling (combidesk). Binnen combidesk heb ik ingesteld dat de orders worden doorgestuurd naar het boekhoudpakket zodra ik de status op "verzonden" heb gezet en tevens bij de retourorders zodra deze op "retour afgehandeld" staan.

Hoi, 

Bedankt voor je reactie. Ik ben al aan het zoeken. Ik heb die instellingen langs zien komen, maar kan ze nu niet meer vinden. Niet in de webshop, maar ook niet bij Combidesk. Waar kan ik die vinden?

Reputatie 5
Badge +8

Inloggen in je Combidesk account, onder "dit zijn jouw combi's" zie je de koppeling tussen Mijnwebwinkel en het boekhoudpakket. Daaronder klik je op het potloodje, vervolgens "bewerk configuratie". Daar kan je de instelling aanpassen, bij mij staat het zo:

Reageer