Beantwoord

Hoe voeg ik een artikel toe aan een order?

• 25 September 2020
  • 6 reacties
  • 145 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hallo,

Een klant van mij wil achteraf gezien nog een extra artikel bestellen. Ik.zie wel bij de order "toevoegen artikel" staan, maar kan ik niet aanklikken, blijft op grijs staan.

Doe ik wat verkeerd?

Natuurlijk kan de klant een nieuwe bestelling doen, maar qua klantvriendelijk is het handiger als ik dit even snel zou kunnen regelen.

Saskia

icon

Beste antwoord door Goedhoesje.nl 28 September 2020, 18:23

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hoi Saskia,

waarschijnlijk gebruik je, net als ons, Klarna als betaal methode. Deze hebben als eis dat er aan de bestelling geen veranderingen mogen plaats vinden. Wij hebben hier over ook al een keer contact gehad met mww en Klarna. Enige is dus de klant opnieuw een bestelling te laten doen of meesturen wat de klant wil hebben en een tikkie sturen. 

groetjes Dennis

Reputatie 4
Badge +4

Dank je Dennis! Ik zit inderdaad bij "Klarna". Heel jammer....@Ebbe kan hier nog eens naar gekeken worden? 

Saskia

Reputatie 4
Badge +6

Graag gedaan Saskia, vrees alleen dat Ebbe hier ook niets aan kan doen. Maar wie weet!

Reputatie 7
Badge +16

Ik - en MWW - hebben hier helaas geen invloed op, dit is een eis vanuit Klarna. 

Reputatie 7
Badge +8

Kan dit dan wel als je mollie gebruikt en daar klarna mee aanbied? Of gaat het dan alleen bij bv. Ideal maar niet als de klant klarna kiest in mollie?

Reputatie 6
Badge +8

Kan dit dan wel als je mollie gebruikt en daar klarna mee aanbied? Of gaat het dan alleen bij bv. Ideal maar niet als de klant klarna kiest in mollie?

Via Mollie kan ik zowel aan Klarna bestellingen als aan iDEAL bestellingen achteraf producten toevoegen. Je kan alleen de factuur van Klarna niet wijzigen. Je zou dan een losse betaallink moeten toesturen (aan te maken met PLINK via Mollie) voor de meerprijs.

Reageer