F.A.Q.

Hoe meld ik een bug?

  • 17 maart 2020
  • 0 reacties
  • 91 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16
  • Community Manager
  • 1684 reacties

Een bug komt altijd voor, zo ook op ons platform. De meeste bugs lossen we op voordat jij er erge in hebt, maar soms schiet er toch een bug tussendoor. Als je een bug ervaart meld deze dan zo snel mogelijk bij ons supportteam

 

Jij kunt het supportteam helpen om de situatie zo snel mogelijk in behandeling te nemen door een aantal basis vragen te beantwoorden en die door te geven. Welke vragen dit zijn, lees je hieronder.

 

Storingen & foutmeldingen

Denk je dat er een storing gaande is die na 15 minuten nog niet gemeld is, neem dan gerust contact met ons op. Zorg dan dat je de volgende informatie bij de hand hebt:

  • Wat is de URL (het internetadres) van de pagina waar het probleem zich voordoet?
  • Welke internet browser is gebruikt in welk besturingssysteem op wat voor apparaat? Vergeet hierbij niet om de versie van de internet browser en besturingssysteem te noteren.
  • Indien mogelijk een screenshot van het probleem. 
  • Welke stappen moeten we volgen om het probleem ook te zien?
  • Eventueel het IP-adres vanaf waar er gewerkt wordt.

 

Problemen in het orderproces/bestelproces

Informatie (van de klant) die van belang is om bij de hand te hebben bij het melden van een probleem met het orderproces:

  • Welke foutmelding wordt er getoond (eventueel met een screenshot van het volledige scherm. 
  • Welke stappen zijn er precies uitgevoerd voordat het probleem zich voordeed?
  • Welke internet browser is gebruikt in welk besturingssysteem op wat voor apparaat? Vergeet hierbij niet om de versie van de internet browser en besturingssysteem te noteren.
  • Is de ‘terug knop’ of ‘vooruit knop’ in de browser gebruikt tijdens het bestelproces?
  • Welk(e) artikel(en) werd(en) er besteld en eventueel, om welke ordernummer gaat het.
  • Welke betaalmethode is er gekozen?
  • Welke verzendlocatie is er gekozen?
  • Het IP-adres vanaf waar er besteld is.
  • Wordt er gebruik gemaakt van een AdBlocker?

 

Problemen met e-mail (instellingen)

Ook mailstoringen komen wel eens voor. Stuur ons onderstaande informatie om je zo snel mogelijk te kunnen helpen.

  • Stuur een screenshot van de foutmelding mee
  • Stuur screenshots van alle instellingen van je mailprogramma

0 reacties

Geen reactie

Reageer