Vraag

Historie Administratie deels weg

• 27 December 2022
  • 5 reacties
  • 115 Bekeken

Goedemiddag,

De orderhistorie van voor 17-07-2021 is niet meer beschikbaar??

(lijstfunctie - alle orders excel)

Van 2020 zit er nog 1 order in? van 2019 ook?

Herkennen jullie dit, zal niet de bedoeling zijn!!

Aanvulling, dit geldt alleen voor de excel uitdraai.
Oudere orders opvragen op naam van klant geeft wel alle orders.

5 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hier ook eens nagekeken. Alleen orders waar retours voor zijn aangemaakt, lijken nog zichtbaar/opzoekbaar.

Vanaf 12/07 klopt het op het eerste gezicht opnieuw.

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor het melden. Ik merk inderdaad ook dat de export niet compleet is. Er is een soort gelijk iets eerder gemeld. Deze bug is ingepland om opgelost te worden. Ik weet niet zeker of deze situatie daarmee ook meteen is opgelost. Ik ga dat wel controleren en laat het jullie weten. Ik verwacht dat dat na oud&nieuw zal zijn. Voor de zekerheid heb ik voor deze situatie een aparte bug aangemaakt. 

Ik houd jullie op de hoogte. 

Reputatie 2
Badge

Ben met de orders van 2022 bezig en merk dat er 1 factuur niet in het lijstje staat bij orders exporteren en dat er 1 nummer ontbreekt. Wel is er een betaling binnengekomen op de rekening. Deze ene factuur kan ik niet meer bijvoegen in het boekhoudprogramma, hij is er gewoon niet. Hoe kan zoiets verdwijnen? 

Reputatie 7
Badge +8

Ik print standaard van elke webshop order de factuur. Deze gingen voorheen op papier naar onze boekhouder en sinds dat via een ander systeem gaat ben ik ze toch blijven printen. Je kunt natuurlijk ook van elke order bij het verwerken de pdf opslaan op een extern medium. Je bent verplicht om ze te bewaren en mocht het bij mww misgaan komt de belastingdienst toch vooral bij de winkelier aankloppen ben ik bang. 

Reputatie 2
Badge

Ik heb de pdf van mollie erbij gevoegd. Het is niet de originele factuur, iets anders is er niet meer maar het toont wel het bedrag aan wat er in die ene transactie stond. Ze moeten het er maar mee doen. 

Reageer