Vraag

Heeft webmail een storing?

  • 14 November 2022
  • 9 reacties
  • 110 Bekeken

Badge +1

Ik krijg momenteel allemaal foutmeldingen mbt de mail van: MAILER-DAEMON 

Delayed Mail (still being retried)

 

 

This is the mail system at host mail

####################################################################
# THIS IS A WARNING ONLY.  YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE. #
####################################################################

Your message could not be delivered for more than 4 hour(s).
It will be retried until it is 5 day(s) old.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.
 

etc etc


9 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Ik krijg momenteel allemaal foutmeldingen mbt de mail van: MAILER-DAEMON 

Delayed Mail (still being retried)

 

 

This is the mail system at host mail

####################################################################
# THIS IS A WARNING ONLY.  YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE. #
####################################################################

Your message could not be delivered for more than 4 hour(s).
It will be retried until it is 5 day(s) old.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.
 

etc etc

Daar lijkt het niet op. Integendeel, het lijkt erop dat de mailservers exact doen wat ze horen te doen. In dit geval wordt getracht jouw mail af te leveren aan een ontvanger die mogelijk onjuist is, niet bestaat of mogelijk niet beschikbaar is. In dat geval zullen de mailservers van MyOnlineStore gedurende 5 dagen de mail meerdere malen nogmaals proberen aan te bieden bij de ontvanger.

Ervaar je dit bij alle e-mailadressen waaraan je probeert te mailen? 

Badge +1

Hallo Mike,

 

Ik krijg alleen vandaag al meerdere meldingen. Wel mails naar yahoo zie ik.

 

Reputatie 3
Badge +2

Zou je eens de headers van zo’n mailtje in een persoonlijk bericht aan mij kunnen sturen? Eens zien of we daar meer wijs uit geraken. Via de webmail doe je dat door het bericht te openen, op de menubalk bovenin op Meer te klikken, waarna je kiest voor Toon bron. Je krijgt dan een hele platte weergave van het bericht te zien. Zou je dat aan me willen sturen?

Badge

Wij hebben hetzelfde probleem en enkel en alleen voor YAHOO (.COM en .FR). 
Kan geen toeval zijn.
Graag een update, zodra mogelijk
Bedankt

Reputatie 3
Badge +2

Als dat het geval is, lijkt dat precies in lijn te zijn met wat in dit topic al benoemd staat. Helaas heb ik niet helemaal scherp wat daar de status van is. Hopelijk kan mijn collega @Ebbe daar wat meer over vertellen :-) 

Reputatie 7
Badge +16

De laatste reactie in dat topic is nog actief. We hebben geen bouncemails meer ontvangen. Die mogen gestuurd worden naar info@mijnwebwinkel.nl t.a.v. Ebbe zodat we daar naar kunnen kijken. 

Reputatie 2
Badge +2

Goedemorgen, ook hier worden nog steeds geen nieuwsbrieven afgeleverd aan yahoo adressen. Ik had ergens gelezen dat de yahoo adressen waar niet aan geleverd kan worden met name fake adressen zijn. Maar dat is bij mij niet het geval, dit zijn namelijk vaste klanten die met enige regelmaat bestellen. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen, ook hier worden nog steeds geen nieuwsbrieven afgeleverd aan yahoo adressen. Ik had ergens gelezen dat de yahoo adressen waar niet aan geleverd kan worden met name fake adressen zijn. Maar dat is bij mij niet het geval, dit zijn namelijk vaste klanten die met enige regelmaat bestellen. 

Ik heb de bouncemails ontvangen, thanks! Ik ga erin duiken. 

Reputatie 7
Badge +16

Heb je nog een recentere bouncemail? De mails die zijn doorgestuurd zijn van 30 oktober. Op 11 november hebben wij een aanpassingen doorgevoerd die het probleem rondom mailen naar @ yahoo moet verhelpen. Mocht je na 11 november nog bouncemails hebben ontvangen, dan ontvang ik die graag. 

Reageer