We hebben afgelopen periode gemerkt dat producten spontaan op een gewicht van 0 gram stonden waardoor er geen verzendkosten werden berekend. Eerst dachten we dat het een foutje van onszelf was maar het gebeurt nu te vaak.
Gisteren heb ik geconstateerd dat van een product het gewicht ruim een week geleden spontaan op 0kg is komen te staan (daarvoor stond het gewicht zeker goed) en tot gisteren op 0kg heeft gestaan waardoor we ongeveer 10 artikelen hebben verzonden zonder verzendkosten, dat heeft ons dus €64,90 gekost.
Kort daarvoor hebben we bij een ander product hetzelfde geconstateerd. deze stond medio mei met het het juiste gewicht in het systeem en in juni zag ik gratis verzending voorbijkomen toen geconstateerd dat het gewicht fout was (ineens op 0 stond), toen direct aangepast naar het juiste gewicht, en tot mijn grote verbazing stond deze eergisteren weer op 0kg.
MWW heeft het in onderzoek maar ben benieuwd of er collega's met hetzelfde probleem zijn? Dit onvoorspelbare gedrag baart natuurlijk wel zorgen.
Dank alvast.
Ps. kan het gerelateerd zijn aan uopdate van voorraad via de kassa app? Deze producten hebben onlangs geregeld een voorraad mutatie ondergaan, echter raken we dan het gewicht zeker niet aan.