Hi,
zijn er meer mensen momenteel die wel orders binnen krijgen maar daar geen mail van krijgen?
Beste antwoord door Floortje
Bekijk origineelHi,
zijn er meer mensen momenteel die wel orders binnen krijgen maar daar geen mail van krijgen?
Beste antwoord door Floortje
Bekijk origineelNet via mail informatie willen geven, maar deze komt onbestelbaar terug. Ik denk dat er momenteel DNS servers zijn die IP adressen blokkeren van Mijnwebwinkel. Sinds Google zaken aan het veranderen is zijn er alleen maar problemen en traagheid.
Nog steeds geen orderbevestigingsmail ontvangen.
Klant krijgt wel bevestigingsmail.
Bij testen blijkt nu ineens de optie ‘Betalen bij afhalen’ ‘Pay at pickup’ te heten.
Vooraf overmaken heet nu ineens Pre transfer…
Op mijn Nederlandstalige website wil ik dat zeker niet!!!
Zo heb ik dat ook niet ingesteld.
Liever zie ik dat jullie het orderbevestigingsprobleem oplossen in plaats van ongevraagd teksten op de website te wijzigen en daar geen keuze in aan te bieden.
Dit hoort niet en is dus een fout aan onze kant. Als er behoefte is aan een los topic voor communicatie hierover, dan kunnen we een topic hiervoor aanmaken.
Hebben jullie er iets aan als iedereen bij wie dit speelt doorgeeft:
Of kom je dan om in de data?
Bedankt voor het meedenken! De eerste 2 punten zijn makkelijk te checken door ons, dus daar hoef je wat mij betreft geen werk van te maken.
Het 3e punt is altijd fijn!
Wat betreft je laatste punt, dit maakt niet zoveel uit. Het gaat om de orderbevestiging vanuit onze server naar jullie. Welke data de klant invoert heeft hier geen invloed op.
Net via mail informatie willen geven, maar deze komt onbestelbaar terug. Ik denk dat er momenteel DNS servers zijn die IP adressen blokkeren van Mijnwebwinkel. Sinds Google zaken aan het veranderen is zijn er alleen maar problemen en traagheid.
Net via mail informatie willen geven, maar deze komt onbestelbaar terug. Ik denk dat er momenteel DNS servers zijn die IP adressen blokkeren van Mijnwebwinkel. Sinds Google zaken aan het veranderen is zijn er alleen maar problemen en traagheid.
Heb je net via PM de tekst gestuurd
Update: Om 15.13 is een mogelijke fix voor de orderbevestiging live gezet. Zouden jullie kunnen/willen controleren of er vanaf dat tijdsstip weer orderbevestigingen binnen komen?
Ik hoor het graag.
Een storing mail sturen we alleen als dit het hele platform raakt. Deze wordt dan vanuit status.myonlinestore.com verstuurd. In deze situatie is dit niet het geval, dit is namelijk een bug. Er is in de tussentijd niks gewijzigd wat deze situatie kan veroorzaken. Dat maakt het bijzonder lastig.
De reden waarom support je naar dit topic stuurt is zodat je eenvoudig op de hoogte kan worden gehouden. Ik plaats meerdere keren per dag een update. En ga er maar vanuit dat elke bug serieus wordt genomen.
Groet,
Ebbe
Dank je wel voor je uitleg Ebbe. Is er al meer bekend? Aan mijn kant is het in ieder geval helaas nog hetzelfde
Groet,
Ebbe
Groet,
Ebbe
ik heb sindsdien nog geen bestellingen binnen, maar als dat nog gebeurt vandaag dan laat ik het je weten
Hoi! Ik heb sinds een paar dagen hetzelfde probleem. Geen ordermails maar ze staan ook niet bij ‘Orders’ in de website. Er komen wel betalingen binnen. Kan iemand mij wel de facturen en pakbonnen toesturen (gaat om order 160 tm 177) of weet iemand hoe ik daar wel aan kan komen? Zodat ik wel kan gaan versturen...
Weet je het zeker
ja dat heb ik gedaan! dan komt ie te staan op 18-11 (vanaf toen ben ik begonnen) dus die screenshot die je ziet is al ‘gereset’
Groet,
Ebbe
Net getest en hier is de situatie ongewijzigd.
Bij de klant komt er een e-mail aan, bij ons niet.
Thanks voor het testen Dieni! Ik geef het door en gaan verder zoeken naar een oplossing.
Thanks voor het testen Dieni! Ik geef het door en gaan verder zoeken naar een oplossing.
Hoi Ebbe, hier is het ook nog steeds niet opgelost. Ik kreeg weer een bestelling binnen die ik alleen zag doordat ik een ideaalmelding kreeg van sisow.
Hier ook geen mail, wel een order..
ik denk echt dat het te maken heeft met de url die op de zwarte lijst staat
Ik krijg wel nog steeds geen mails van nieuwe orders, maar daar zijn jullie mee bezig toch? Dank en fijne avond!
Hoi Jolien,
(mijn naam is wel geen Ebbe, maar misschien kan ik je toch een antwoord op je vraag geven.)
Bij elke test die ik heb gedaan kreeg de klant wel een mail. Dus dat deel gaat goed.
Of de mails dan straks alsnog komen durf ik niet te zeggen.
Bij eerdere storingen was dat wel het geval.
In elk geval goed om even zelf bij te houden wat de laatste order is die je wel hebt ontvangen en welke van de andere orders je al hebt afgehandeld.
Dat kun je zelf in de backend doen.
Omdat ik als zelfstandige wel werk in een weekend en ook op zondag (in tegenstelling tot de meeste mensen in loondienst blijkbaar), heb ik vanmorgen nog eens een testbestelling gedaan.
Stiekem hopend dat er voldoende motivatie is om een bijzonder ongewenste en hinderlijke situatie voor klanten op te lossen… Helaas...
Omdat ik als zelfstandige wel werk in een weekend en ook op zondag (in tegenstelling tot de meeste mensen in loondienst blijkbaar), heb ik vanmorgen nog eens een testbestelling gedaan.
Stiekem hopend dat er voldoende motivatie is om een bijzonder ongewenste en hinderlijke situatie voor klanten op te lossen… Helaas...
Hi Dieni,
ja ik snap helemaal wat je bedoeld. Het is gewoon zwaar hinderlijk. Gelukkig zie ik nu via de “gratis” sms dienst wanneer er binnen komen. Maar ik denk dat MWW denkt.. in het weekend kunnen ze toch niet verzenden.
Dit is echt een no-go dat dit gebeurd en dat men het niet kan oplossen. We hebben de laatste maanden al te veel en te vaak dingen zien gebeuren (zowel technisch als lay-out) zonder dat men ons van te voren op de hoogte brengt dat er veranderingen worden doorgevoerd. Het werkt in een keer niet en oh ja sorry we gaan het oplossen.. Door al deze ergernissen en het beperkte systeem hebben wij ondertussen al wat knopen door gehakt. Hierover binnen kort meer ;)
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.