Hi,
zijn er meer mensen momenteel die wel orders binnen krijgen maar daar geen mail van krijgen?
Beste antwoord door Floortje
Bekijk origineelHi,
zijn er meer mensen momenteel die wel orders binnen krijgen maar daar geen mail van krijgen?
Beste antwoord door Floortje
Bekijk origineelIk heb hetzelfde probleem. Krijg wel Mollie betaling binnen. Krijg bij een “fake”bestelling ook als klant de bestelbevestiging. Maar ik krijg idd geen notificatie van een nieuwe order per mail.
Ja, dit is sinds vanavond
Bedankt voor de melding!
Groet,
Ebbe
Bedankt voor de melding!
Groet,
Ebbe
Hoi Ebbe.. ook nog laat wakker :)
Ordernummers:
2020008220
2020008221
2020008222
2020008223
2020008224
Voor nu...
Ik krijg wel orderbevestigingen binnen maar wat heel vreemd is dat sinds vanavond nagenoeg alle klanten met een Gmail adres een foutmelding geven. Ik dacht eerst dat het lag aan de klant die wellicht een fout mailadres opgaf maar het valt me op dat elk Gmail adres een foutmelding 550 geeft:
550-5.1.1 The email account that you tried to reach does not exist.
Iemand anders die hetzelfde probleem ervaart? Het gaat om 6 orders met gmail sinds 20.50 uur.
Hi,
Weet niet of we dit probleem ook hebben. Ik weet wel dat er storingen zijn bij Google.. Gisteren een webinar gehad en die man gaf aan dat hij niet alles kon laten zien ivm storingen bij Google. Dus misschien komt daar dit probleem ook vandaan.
We zijn het aan het uitzoeken. Het is goed mogelijk dat dit te maken had met de storing bij Google (Gmail). Dit duurde van 22.29 uur tot 00.51uur. Of dit de oorzaak wordt naar gekeken. Ik houd jullie op de hoogte.
Groet,
Ebbe
Had dit gister aan Support gemeld:
Ik krijg zelf WEL de bevestiging, echter de KLANT niet. Dit is lastig voor mensen die vooraf betalen kiezen. Dit is sinds maandagavond 14 dec.
Orders van gisteren heb ik idd ook geen mail van ontvangen aantal hotmail adressen maar ook bijvoorbeeld planet.
Vanochtend ook nog steeds geen emails dat er orders binnen komen.
Daan
Thanks!
Thanks!
dat zijn deze twee Ebbe
2378
2379
Thanks!
dat zijn deze twee Ebbe
2378
2379
Bedankt, Daan!
Sinds gisteravond 2 orders ontvangen.
Geen idee of de klant wel of geen bevestiging heeft ontvangen.
Het zijn geen hotmail of g-mail accounts.
De orders zitten wel in het back-end van MWW, geen mail van de order ontvangen.
Het gaat om onderstaande orders.
2020148
2020149
Bij onze test komen orderbevestigingen weer binnen. Is dat bij jullie ook het geval of niet?
Hier komen (maar kwamen gisterenavond ook) de orderbevestigingen binnen. Gmail-probleem lijkt ook te zijn opgelost na middernacht.
Geen orders in de email. Wel in de shop voor zover we dit kunnen checken.
Voorbeeld van ordernr niet in de mail: 18350
shop: ecolife-shop.nl
mvg. Edward
Wij ontvangen sinds gisteravond ook geen orders meer in de mail, wel betalingsbevestigingen van Mollie. Bij een proefbestelling zojuist hebben we als ‘klant’ zijnde wel een bevestigingsmail ontvangen, gelukkig, maar ook hiervan als webshop geen order in de mail. Wel weer een bevestiging van betaling via Mollie. Is er al bekend wat het probleem is?
Testbestelling gedaan zojuist. Komt zowel bij winkelier als bij ‘klant’ een bevestigingsmail aan. Werkt dus weer. Ik ontvang de mail op een zakelijk Gmail domeinaccount.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.