Vraag

Fout bij ophalen van de data ???

• 30 december 2020
  • 4 reacties
  • 33 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Waar kan deze melding vandaan komen?

4 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Ik krijg deze fout de laatste tijd vaker..
Zowel bij ophalen van orders en artikelen.

Waar ik denk dat het vandaag komt is denk ik een time out van de server. Ik merk erge traagheid de laatste week(en).  Als je het dan nog eens probeert lukt het vaak wel.

De traagheid heb ik eigenlijk niet echt gemeld meer bij MWW. Zijn aan het overstappen naar een andere webwinkel platvorm.

Reputatie 4
Badge +6

Inderdaad, laatste tijd is de beheeromgeving erg traag waardoor pagina's vaak niet inladen (bijv. orderpagina's, of als je links klikt op artikelen). Vaak moet je de pagina verversen, en soms word je eruit gegooid (cfr token invalid) en mag je opnieuw inloggen. Heeft te maken met de overbelaste servers denk ik, maar wellicht een aandachtspuntje voor MijnWebwinkel om in de gaten te houden.

Reputatie 5
Badge +7

Ik merk de laatste dagen wel dat het dashboard erg traag reageerd in het begin. Als ik eenmaal de eerste pagina geladen heb gaat de rest wel gewoon vlot. Ik ben wel elke keer gewoon ingelogd geraakt. Die melding heb ik er ook regelmatig bij. Met verversen is deze meestal weer weg.

Reputatie 2
Badge +2

Na 3 x verversen en het wachten (niet ff-tjes maar echt lang) komt het meeste dan te voorschijn.
Inderdaad ook heel vaak dat ik opnieuw moet inloggen.
Momenteel vind ik dat de kwaliteit en functionaliteit niet echt vooruitgaan.
Maakt me niet uit waardoor dat komt. Los het op!

Reageer