Vraag

Fout bij afrekenen: dubbele orders

  • 3 February 2022
  • 4 reacties
  • 49 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Sinds een paar dagen krijgen we veel dubbele orders binnen van dezelfde klant. Ze geven allemaal aan een fout te zien bij het betalen waarin wordt gezegd dat de betaling niet is gelukt. Vervolgens rekenen ze opnieuw af en betalen ze dus dubbel. Gevolg: nare ervaring voor klant, extra werk en refund kosten voor ons. Betaalsysteem is Klarna.

Meer mensen met dit probleem? Is Mijnwebwinkel hiermee bekend? Eventuele oplossing?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Probleem kan ook bij klarna liggen. Als er geen oorzaak te vinden is zou je je bij mollie kunnen aanmelden totdat er een oplossing is.

Reputatie 5
Badge +8

Ik gebruik mollie, erg goede ervaring mee - meer bereik (ook België klanten)

 

Reputatie 5
Badge +6

Goedemiddag!

Dit probleem is bekend bij ons en er wordt gewerkt aan een oplossing. Het probleem lijkt zich te beperken tot gebruikers van Klarna. Mochten gebruikers van andere betaalproviders iets soortgelijks ervaren dan horen we dat natuurlijk graag.

Zodra er een oplossing is gevonden, zal ik een bericht plaatsen onder dit topic.

Reputatie 5
Badge +6

Toevallig is het probleem zojuist verholpen. We horen het natuurlijk wel graag als klanten alsnog niet op de bedankpagina terecht komen na het afronden van een betaling.

Reageer