Eric Jones - ongewenste mails, nog iemand last van ?

• 13 April 2023
  • 12 reacties
  • 247 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Nog mensen die quasi dagelijks spam mails krijgen van een zekere Eric Jones ?

Ik zit ondertussen al aan een 50tal berichten en ben het eigenlijk best zat. Hoe kan ik die blokkeren of kan er mss iets aan gedaan worden want dit is echt bijna stalking ondertussen.

12 reacties

Reputatie 4
Badge +6

OMG Eric Jones… 100 al denk ik….. 

Badge

Dito hier! Ook superfijn dat je diverse automatische mailtjes krijgt dat zijn mailadres niet klopt. Met de nieuwste update van de mail niet meer trouwens, dat is dan even het voordeel van de nieuwe versie 😂

Reputatie 7
Badge +9

Same here! Is een ‘bekende’ spammer. Is hier ook al eens besproken, dus volgens mij is er weinig aan te doen: 

Reputatie 5
Badge +6

Ik had al contact hierover gehad met Ebbe en ze zijn met onze grote vriend Eric bezig. Het is echter vrij lastig, maar ze zijn er dus bewust van en mee bezig.

Reputatie 2
Badge +2

Hier ook 🤣 dacht dat alleen ik het was. Werd er al gek van.

Ook van de kvk mails... soms wel 4 op een dag

Badge +1

Ja ik ook inderdaad!

Reputatie 2
Badge +2

We snappen jullie frustratie goed en we zijn druk bezig een oplossing te vinden. Deze spammer weet veel maatregelen te omzeilen (niet alleen bij ons, maar over het gehele internet) en daardoor duurt het langer dan normaal. 

We raden je aan om te controleren of je wel een reCAPTCHA hebt ingesteld bij het contactformulier in je webwinkel. Dit kan namelijk veel spamberichtjes tegenhouden. 

Reputatie 4
Badge +6

Zo erg is het ook weer niet, er is een mogelijkheid om Eric in de prullenbak te gooien waar hij hoort. Ik begrijp alleen de achterliggende gedacht niet, wat heb je eraan en wat bereik je ermee? Geen idee.

Badge +1

Zo erg is het ook weer niet, er is een mogelijkheid om Eric in de prullenbak te gooien waar hij hoort. Ik begrijp alleen de achterliggende gedacht niet, wat heb je eraan en wat bereik je ermee? Geen idee.

Nee vind ik ook hoor, ik ben er inmiddels aan gewend :)

Ik dacht alleen zal wel even melden dat ik er ook last van heb, zo weten we een beetje hoeveel mensen hij spamt.

Reputatie 3
Badge +1

Ik vind het zo fijn dat Eric elke dag wel een keer aan me denkt, vandaag op zondag was die in hele goede stemming en is die meerdere keren langsgekomen.

Jammer dat zijn inhoud...inhoudsloos is maar ja je kan niet alles hebben.

Eric….ik denk….tot morgen?

Wist je Eric….dat je wel een hele innige relatie met mijn prullenbak hebt….dat geeft me wel wat zorgen maar goed. 🤡

Reputatie 4
Badge +4

Hi allemaal, 

@Marco Goed om te horen dat je een maatje hebt kunnen vinden in Eric. Ik denk dat Eric je positieve blik ook erg waardeert! 😁 Helaas moeten we jullie relatie nu toch beëindigen. Ik hoop dat je hem niet al te veel zal missen.

Voor degene die een minder goede relatie hadden met Eric hebben we gisteren aanpassing gedaan aan het platform waarmee een heel groot gedeelte van de Eric Jones spam wordt tegengehouden. Gezien Eric Jones een ervaren spammer is blijven we monitoren op de spam die hij verstuurd. We zullen ook gaandeweg aanpassingen blijven doen als dat nodig is. Voor nu zullen jullie de spam vanuit Eric in ieder geval enorm zien afnemen. 

Reputatie 4
Badge +6

Dag Eric….. Welkom Troy Reinhard.

Reageer