Goedenavond,
Sinds december worden 196 links in de webshop als slecht gemarkeerd volgens de Search Console. Het betreft de website www.bliksem8491.nl.
Hoe kunnen we dit oplossen?
Goedenavond,
Sinds december worden 196 links in de webshop als slecht gemarkeerd volgens de Search Console. Het betreft de website www.bliksem8491.nl.
Hoe kunnen we dit oplossen?
Ik heb hier ook (zoals zovelen merk ik) al heel lang last van. Als ik mijn pagina in een random SEO test kwak krijg ik inmiddels “SERIOUS ISSUES” met mijn core vitals weet ik veel wat… Als het probleem bekend is zoals ik tot mijn vreugde hier boven las, wanneer komt die oplossing dan?
Kreeg laatst een mail van Search Console over problemen met mobiele weergave. Tot mijn spijt had ik daarnaast ook 600+ urls met een CLS-probleem. Ik heb deze opnieuw ter verificatie aan Google aangeboden maar vrees dat daarmee het probleem niet opgelost is. Ik hoop dat hier vanuit MWW spoedig verbeteringen in doorgevoerd kunnen worden. Dit beïnvloed wel de positie in de organische zoekresultaten.
Via search console en de google speedtest zie ik dat ook mijn website www.roozje.nl mobiel slecht scoort.
Als aanbeveling staat er:
De Mijnwebwinkel homepage is klaar😀. Hopelijk krijgt dit nu wat meer tijd om in te duiken. Of kom er nog een andere 🐇 uit de mww 🎩.
Goedemiddag,
Ik ga intern even navragen wat hier de status van is. Ik kom hier volgende week op terug.
Bij mij ook een mooi fraai kunstwerk. Drama maar ondertussen speelt dit inmiddels ook al weer een hele tijd.
Goedemorgen,
We zijn erg benieuwd naar de reden waarom de url's worden aangemerkt als ‘Hebben verbetering nodig’ of ‘Slechte url's’. Je kan meer details opvragen per url met Pagespeed Insights. Zouden jullie misschien een steekproef kunnen doen van enkele URL's en de resultaten willen delen?
Je vind het rapport op deze pagina: https://pagespeed.web.dev/
Goedemorgen
Fijn dat jullie hier naar gaan kijken. Hierbij een link naar mijn rapport https://pagespeed.web.dev/report?url=https%3A%2F%2Fwww.roozje.nl%2F
Het is wel een algemeen probleem wat al wel enige tijd bekend is.
Fijn dat er naar gekeken wordt.
Als ik verschillende url's invoer geeft hij in mobiel bij alles aan; niet geslaagd
Bij de desktop versie geeft hij geslaagd aan
Het rapport hierbij is vrij uitgebreid en hierin kan ook nog verder worden doorgeklikt, een print screen is dan niet zo handig.
Dus ik zal de links even meesturen
En nog even een Print van de search console;
Ik snap ook niet waarom mobiel 0,69 cls score heeft en desktop 0,018. Ik snap er zelf niet genoeg van nog om er echt iets mee te kunnen maar ik geloof ook niet dat de gebruikers van mww de oplossing kunnen geven aangezien het bij veel gebruikers zoals
Ik snap ook niet waarom mobiel 0,69 cls score heeft en desktop 0,018. Ik snap er zelf niet genoeg van nog om er echt iets mee te kunnen maar ik geloof ook niet dat de gebruikers van mww de oplossing kunnen geven aangezien het bij veel gebruikers zoals
Ik probeer dat ook te onderzoeken waarom dit zo enorm verschil is. Ook de laadsnelheden onderling zijn voor mij ook een enorm groot raadsel.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.