BTW vrijgesteld

• 30 juni 2020
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

Ha allemaal,

Vanaf 1 juli doe ik mee met de KOR. In de webshop ging dat zojuist heel makkelijk, met 1 schuifknop.

Graag wil ik op de factuur nu ook ‘BTW vrijgesteld’ zetten. Ik heb het nu gezet onder 'vormgeving → factuurindeling → Indeling. En dan bij het kopje ‘tekst die onder de factuur wordt getoond'.
'BTW vrijgesteld’ staat nu links onderaan de factuur ipv de tekst ‘bedankt voor je bestelling!’ die ik er eerst had staan.

Liefst zet ik ‘btw vrijgesteld’ direct onder subtotaal of totaal. Is dat te realiseren?

Benieuwd hoe andere KOR-ren dit hebben gedaan (-:

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi Gertrude,

Ik verwacht dat de meeste het op dezelfde manier toepassen. Wat je eventueel nog kunt doen is de zin bedankt voor je bestelling toevoegen in de orderbevestiging. Dit doe je via bestelproces/wijzig orderbevestiging. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 3
Badge +2

en ik denk dan…..tjeeeee wat moet ik nog veel leren.

Wat is een Kor?

De kleine onderneming regeling! Bij de belastingdienst aangemeld. Ik hoef geen btw af te dragen maar mag mn voorbelasting ook niet meer verrekenen. Voor mij is het een interessante regeling maar dat verschilt per webwinkel/onderneming. 

Mijnwebwinkel beheeromgeving heeft een knop onder kopje 'btw & prijsweergave' waarbij je de btw aan kan passen maar dus ook in 1 x uit kan schakelen.

Reageer