Black Friday komt eraan, tijd voor actie!

• 19 October 2022
  • 7 reacties
  • 158 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16
  • Super user
  • 2858 reacties

Over iets meer dan een maand is al weer tijd voor Black Friday. Hoogste om je voor te bereiden. Hoe je jouw webshop het beste kunt voorbereiden op Black Friday lees je in ons blog.

Wij zijn benieuwd. Doe jij mee aan Black Friday? Of kies je dit jaar voor een andere weg? Laat het hieronder weten in de comments👇 

7 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Dit jaar gaan we meedoen, naast wat producten goed in de aanbieding zetten gaan we ook wat acties bedenken waarbij we 1 kiezen waarvan het doel is om een goed doel wat we steunen extra in het zonnetje te zetten.

Reputatie 6
Badge +5

Het heeft voor mij helemaal geen nut eerlijk gezegd. November en december zijn voor mij altijd de drukste maanden van het jaar of ik nu mee doe of niet.

Daarnaast heb ik heel veel verschillende artikelen (maar met een voorraad van 1 of 2) dus de enige manier om mee te doen is om een korting te geven op het hele assortiment, terwijl ik geen verschil merk of ik het wel of niet doe….

Het zou anders zijn als ik bijvoorbeeld maar 100 artikelen had maar dan met een heleboel voorraad per artikel.

Goedemorgen, wij doen dit jaar voor het eerst wel mee met Black Friday. Het is de bedoeling dat wij op vrijdag vanaf 10:00 uur elke twee uur 1 artikel met extreme hoge korting live zetten tot 22:00 uur. Deze zes artikelen worden samen met de tijden gedeeld op Insta en Facebook de komende week.

Reputatie 5
Badge +6

Ik doe er niet aan mee. Voelt heel raar om te gaan stunten met mijn producten. Mooie producten met niet hele grote marches. Daarnaast is het deze maand de drukste van het jaar, dus ik werk al hard om alles verzonden te krijgen. 

Reputatie 7
Badge +9

Ik doe er ook niet aan mee. Ik heb er geloof ik één keer aan meegedaan in de afgelopen jaren, maar ik voel er ook weinig voor om als kleine ondernemer te gaan stunten met prijzen - zeker in deze tijd. 

Wel heb ik dit jaar een leuk idee om als alternatief mee te doen met ‘Green Friday’, wat ik ga lanceren op de Black Friday dag. 😅

Reputatie 6
Badge +9

Doe er ook niet aan mee.. zeker niet na de afgelopen twee jaar. Blij dat we eindelijk weer eens een normale decembermaand kunnen gaan draaien - of althans open zijn. Sluit nog net niet de winkeldeuren zoals ‘Dille & Kamille’ 😉

Al hoor ik van diverse leveranciers dat hun voorraad enorm is en deze toch zo proberen ‘kwijt’ te raken. Winkels hebben toch veel minder ingekocht.

Reputatie 5
Badge +6

Ik doe ook niet mee. Ik heb het niet nodig in deze maanden, plus ik lever toch een exclusief aanbod waarbij prijsstunten niet perse loont. 

Reageer