Hoi testers,
Hier kun je alle vragen, opmerkingen en feedback kwijt over de nieuwe functie ‘Bewaar voor later’.
Succes met testen.
Groet,
Ebbe
Hoi testers,
Hier kun je alle vragen, opmerkingen en feedback kwijt over de nieuwe functie ‘Bewaar voor later’.
Succes met testen.
Groet,
Ebbe
Ik heb tot nu toe onderstaande feedback ontvangen en genoteerd
Mocht bovenstaande allemaal lukken dan hebben we er een top functie bij! Hebben de functie ook even getest en lopen tegen dezelfde dingen aan als hierboven al zijn vernoemd.
Is het ook mogelijk een winkelwagen icoontje naast het icoontje van de prullenbak te plaatsen?
Gr. Yvonne
www.ruiterkids.nl
Ik heb bij een aantal artikelen op het hartje geklikt, maar klik ik op het hartje om het overzicht te bekijken, dan krijg ik geen artikelen in beeld.
Ik heb bij een aantal artikelen op het hartje geklikt, maar klik ik op het hartje om het overzicht te bekijken, dan krijg ik geen artikelen in beeld.
Ik ook niet meer. Ik heb er een bug voor aangemaakt. Bedankt voor het doorgeven! Ik houd jullie op de hoogte.
Bewaar voor later is nu geactiveerd en zie het in de winkel. Alleen als ik iets bewaar en vervolgens naar het “bewaarde lijstje” ga dan laat hij heel even een soort van afbeelding (artikel wordt geladen) zien en vervolgens niets meer. Ook nas een refresh s er niets te zien.
Zojuist alles ingesteld en een eigen klantenaccount aangemaakt om te testen.
Zoals hier boven al benoemd bij opnieuw inloggen zijn de aantal favorieten wel zichtbaar maar bij aanklikken zijn van de favorieten is de pagina leeg.
Ik wacht even af totdat dit probleem opgelost is. En dan ga ik weer testen.
De pagina is inderdaad niet te bereiken. Dit is doorgegeven en development heeft het in onderzoek. Ik laat het hier weten zodra het is opgelost.
De 2 gemelde bugs zijn opgelost. Je kunt nu dus weer de bewaarde items pagina bereiken en de link om het product te bekijken doet het ook weer.
Ik heb het ook getest, de ‘Bewaarde items’-pagina is te bereiken, de artikelen worden opgeslagen en je kunt de artikelen ook aanklikken en de links werken.
Hoi
Ik spotte nog 1 nice to have:
Graag zouden we de mogelijkheid zien de achtergrond kleur achter de afbeeldingen in het ‘betaalde items’ scherm te wijzigen. Deze is nu licht grijs, en zouden we graag wit maken, ik heb nog niet kunnen vinden of dat een standaard instelling is.
Zie ook screenshot hieronder.
Normaal hebben we geen ‘last'’ van de achtergrond kleur omdat de afbeeldingen allemaal op maat zijn. Bij de standaard productoverzicht pagina's worden de afmetingen van de afbeeldingen op elkaar uitgelijnd zodat deze allemaal dezelfde hoogte hebben (zie screenschot 2 ter vergelijk) . In het ‘bewaarde items’ scherm wordt de afbeelding + ondertekst (productnaam) uitgelijnd - zodat die dezelfde hoogte hebben, hierdoor ‘krimpen’ de afbeelding waardoor er marges ontstaan. Dus een andere oplossing zou zijn, dezelfde uitlijn methode gebruiken als op de productpagina, maar dat is denk ik meer werk dan de achtergrond kleur aanpassen (of standaard transparant maken). Dank weer :)!
Helaas zojuist besloten om deze functionaliteit weer uit te zetten, gezien de nieuwsbrief van vandaag gaan we weer downgraden naar pro. Dus kan helaas niet verder testen. Succes allen met verdere tests!
Ik miste in mijn artikelweergave de duidelijke mogelijkheid om een artikel te bewaren.
Voorheen had ik de volgende artikelweergave, waarbij ondanks de onderlinge verschillen in titellengte van het artikel, toch alles netjes naast elkaar kwam te staan:
Echter mis je daar dan die leuke ‘bewaar’ functie in eerste oogopslag, en dat hoort dus bij de artikelweergave. Je krijgt dit pas te zien nadat je op de ‘i’ hebt gedrukt. En dat valt wat mij betreft toch te weinig op.
Nu dacht ik, zo'n mooie nieuwe functie, dat wil ik laten zien! Echter de enige ‘mooie’ optie hiervoor - die ik het meest passend vind bij het ontwerp van mijn webshop - is de artikelweergave ‘Beknopt met dynamische hoogte'. Want de weergave ‘Foto, titel en prijs’ geeft een (te) kleine afbeelding met grijs rondom. Op mobiel komen er dan ook 2 artikelen naast elkaar (i.p.v. 1 per regel), wat ook makkelijker shoppen is. Én ik wil wel de titel en prijs meteen laten zien.
Maar die dynamische hoogte… why? Door de variëteit in mijn assortiment (en gericht op SEO) zijn niet alle artikelnamen gelijk van lengte. En wanneer ik sommigen inkort, zijn ze alsnog te lang op mobiel en blijf ik daar die dynamische hoogte houden, waardoor het op ten duur uit de pas loopt (en daar stoor ik me aan
). Mijn artikelfoto's hebben wel allemaal hetzelfde formaat. Maar ondanks dat oogt het erg rommelig doordat alles langzaam naar beneden schuift, zie het voorbeeld.
Top, in ieder geval fijn dat e.e.a. meegenomen wordt.
Voor mij zit er niets anders op dan wat korter van stof zijn betreft de artikelnamen. Leerpuntje.
De functie ziet er goed uit en werkt ook. Ik zou het wel prettig vinden als de “bewaar voor later: knop een andere kleur kan worden dan de “winkelwagen” button.
Voor personen die nog geen account hebben popt er een klanten log-in / account pagina op. Ik zou graag de tekst hiervan willen aanpassen
Kunnen wij ook ergens checken óf en hoe vaak er gebruik wordt gemaakt van de bewaren voor later functie?
Gr. Yvonne
www.ruiterkids.nl
Ziet er goed uit maar kunnen altijd nog wel kleine dingen in de loop de tijd aangepast worden. Maar het begin ziet er goed uit.
Gr. Yvonne
www.ruiterkids.nl
Zeker! Ik heb de functie voor je aangezet. Het kan zijn dat je nog even moet uitloggen en opnieuw moet inloggen om de functie te kunnen activeren.
Gr. Yvonne
www.ruiterkids.nl
Nee, de data wordt momenteel niet bijgehouden. Ik noteer de feedback. Zou je alleen willen inzien hoe vaak er gebruikt wordt gemaakt van de functie of ook nog andere data?
Gr. Yvonne
www.ruiterkids.nl
Gr. Yvonne
www.ruiterkids.nl
Oke dankjewel. Ik heb de feedback aangemaakt.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.