Hoi testers,
Hier kun je alle vragen, opmerkingen en feedback kwijt over de nieuwe functie ‘Bewaar voor later’.
Succes met testen.
Groet,
Ebbe
Hoi testers,
Hier kun je alle vragen, opmerkingen en feedback kwijt over de nieuwe functie ‘Bewaar voor later’.
Succes met testen.
Groet,
Ebbe
Ik kan niet testen want ik krijg de melding: deze functie is alleen beschikbaar in het premium pakket…. Hopelijk wordt dit gauw aangepast zodat we kunnen gaan testen?
Groetjes, Yvonne
www.ruiterkids.nl
Ik kan niet testen want ik krijg de melding: deze functie is alleen beschikbaar in het premium pakket…. Hopelijk wordt dit gauw aangepast zodat we kunnen gaan testen?
Groetjes, Yvonne
www.ruiterkids.nl
Dat is niet handig. Ik had dat ook niet gecontroleerd, excuus. Ik heb het doorgegeven en kom z.s.m. bij je terug.
Ik heb net wat artikelen in het lijstje geplaatst. Als ik deze dan wil bekijken krijg ik de melding pagina niet gevonden. Het lijkt erop dat de opgeslagen link niet klopt. Er mist een stuk van de url na de a-594959/
Excuus voor het eventuele ongemak.
Groet,
Ebbe
Top! Ik ben gaan testen. Het hartje die ik nu bovenin naast het winkelwagen-icoon heb staan is TOP!
Ik heb een eigen test klantaccount in mijn shop aangemaakt. Ik heb een paar vragen na mijn eerste test:
Ik heb net wat artikelen in het lijstje geplaatst. Als ik deze dan wil bekijken krijg ik de melding pagina niet gevonden. Het lijkt erop dat de opgeslagen link niet klopt. Er mist een stuk van de url na de a-594959/
Check, die foutmelding krijg ik inderdaad ook. Hij neemt de artikellink niet over.
Ik heb inderdaad hetzelfde.
www.ruiterkids.nl
Bug is aangemaakt. Thanks!
Kan het kloppen dat ik deze functie nu niet zie staan bij de modules?
Ik heb geüpgraded naar premium en een mailtje van je gekregen Ebbe dat ik zou kunnen testen.
Kan het kloppen dat ik deze functie nu niet zie staan bij de modules?
Ik heb geüpgraded naar premium en een mailtje van je gekregen Ebbe dat ik zou kunnen testen.
Heb je wel je klantaccounts ook aanstaan? Dan zou het moeten verschijnen bij de modules.
Als het niet lukt, hoor ik het graag.
Klant accounts heb ik aan staan.
Inderdaad even uit en inloggen werkte. Dankjewel
Ik verwacht dat deze bug vandaag nog is opgelost. Er wordt momenteel een fix voor gemaakt.
Erg fijn om te zien dat gevonden bugs snel worden gefixt. Net zoals bij de introductie van het BTW verhaal gaat dit erg soepel.
Ik verwacht dat deze bug vandaag nog is opgelost. Er wordt momenteel een fix voor gemaakt.
We werken hard aan een oplossing. Ik was iets te voorbarig om te zeggen dat het vandaag is opgelost. De kans is aanwezig dat dit niet gehaald wordt.
Hoi
Zojuist getest en geen bugs gevonden (behalve die al gemeld is; link werkt niet al sje vanuit je bewaarde items doorklikt).
Wel heb ik 3 functionaliteit vragen;
SUPER BEDANKT!
Ik maak van alle feedbackpunten (niet de bugs) die jullie insturen een ticket aan. Deze deel ik met het desbetreffende team en elke woensdag zitten we samen om deze punten te bespreken.
Wat betreft de bug, het goede nieuws is dat we weten waar de oorzaak ligt, het slechte nieuws is dat dit morgen pas opgelost is. Het '’raakt'’ meer dan verwacht en moet dus zorgvuldig uitgevoerd worden. Als je de functie in de tussentijd uit wilt zetten is dat natuurlijk prima. Dat laat ik aan jullie.
Ik meld mij morgen weer met een update.
Fijne avond!
Misschien is het een idee om een optie te maken om de hele favorietenlijst in 1 keer naar het winkelmandje te verhuizen.
Hoi
Zojuist getest en geen bugs gevonden (behalve die al gemeld is; link werkt niet al sje vanuit je bewaarde items doorklikt).
SUPER BEDANKT!
Dat hartje krijg je bij een bepaalde artikelweergave? Want ik zou dat een toffe optie vinden, maar die is dus niet bij iedere vorm van artikelweergave zichtbaar. Of wel
Hoi
SUPER BEDANKT!
Dat hartje krijg je bij een bepaalde artikelweergave? Want ik zou dat een toffe optie vinden, maar die is dus niet bij iedere vorm van artikelweergave zichtbaar. Of wel
Dat ben ik net aan het checken. Je krijgt zo een antwoord
Oh ja, ik zie het! Thanks.
Wat betreft de bug, het goede nieuws is dat we weten waar de oorzaak ligt, het slechte nieuws is dat dit morgen pas opgelost is. Het '’raakt'’ meer dan verwacht en moet dus zorgvuldig uitgevoerd worden. Als je de functie in de tussentijd uit wilt zetten is dat natuurlijk prima. Dat laat ik aan jullie.
Ik meld mij morgen weer met een update.
Fijne avond!
Dank voor de update
Ik heb tot nu toe onderstaande feedback ontvangen en genoteerd
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.