Bèta test 'Bewaar voor later': Heb je feedback? Laat deze hier achter.

Reputatie 7
Badge +16
  • Community Manager
  • 2858 reacties

Hoi testers,

Hier kun je alle vragen, opmerkingen en feedback kwijt over de nieuwe functie ‘Bewaar voor later’.

Succes met testen.

Groet,
Ebbe

61 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Ik kan niet testen want ik krijg de melding: deze functie is alleen beschikbaar in het premium pakket…. Hopelijk wordt dit gauw aangepast zodat we kunnen gaan testen?

Groetjes, Yvonne

www.ruiterkids.nl

Reputatie 7
Badge +16

Ik kan niet testen want ik krijg de melding: deze functie is alleen beschikbaar in het premium pakket…. Hopelijk wordt dit gauw aangepast zodat we kunnen gaan testen?

Groetjes, Yvonne

www.ruiterkids.nl

Dat is niet handig. Ik had dat ook niet gecontroleerd, excuus. Ik heb het doorgegeven en kom z.s.m. bij je terug. 

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb net wat artikelen in het lijstje geplaatst. Als ik deze dan wil bekijken krijg ik de melding pagina niet gevonden. Het lijkt erop dat de opgeslagen link niet klopt. Er mist een stuk van de url na de a-594959/

Reputatie 7
Badge +16

@Ruiterkids Zolang de bèta test loopt kun je gebruik maken van het PREMIUM pakket. Ik beloof je dat je hier niks extra's voor hoef te betalen. Je kunt zelf via deze link upgraden naar PREMIUM en meteen aan de slag. 

Excuus voor het eventuele ongemak. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 7
Badge +9

Top! Ik ben gaan testen. Het hartje die ik nu bovenin naast het winkelwagen-icoon heb staan is TOP!

Ik heb een eigen test klantaccount in mijn shop aangemaakt. Ik heb een paar vragen na mijn eerste test: 

• Is het mogelijk om t.z.t. de tekst ‘Bewaar voor later’ aan te passen bij de standaardteksten? Bijvoorbeeld naar ‘Op verlanglijst’ of 'Mijn favoriet’. Is overigens een 'nice-to-have’ hoor. 

• Is het mogelijk om t.z.t. een toelichting toe te voegen aan de pagina waar de bewaarde items staan? Zoals je ook een toelichting kunt toevoegen bij je winkelwagen/bestelproces. 

• Wordt het mogelijk om de artikelweergave op de pagina ‘Bewaarde items’ aan te passen? Dat je die bijvoorbeeld gelijk kunt houden qua vormgeving met je andere artikeloverzichten.

• Wordt het mogelijk om een soort ‘statistieken’ in te zien van welke producten bijvoorbeeld het vaakst bewaard worden?

• Wat mij nog een mooi idee lijkt, is een hartje bij het artikel op een overzichtspagina, zoals je hieronder in het voorbeeld ziet. Dat je in het artikeloverzicht al e.e.a. kunt opslaan zonder dat je het artikel daadwerkelijk aan hoeft te klikken. Een beetje zoals je bij een bepaalde artikelweergave ook al de bestelknop kunt tonen. Misschien wel een puzzel met de sticker die sommigen gebruiken, maar ook daar wil ik eventueel wel over meedenken qua vormgeving. Zou bijvoorbeeld ook in de trant van het vuilnisbak-icoontje kunnen die je bij de artikelen ‘Bewaarde items’ rechtsonder ziet. Maar dan een hartje. :wink:
Reputatie 7
Badge +9

Ik heb net wat artikelen in het lijstje geplaatst. Als ik deze dan wil bekijken krijg ik de melding pagina niet gevonden. Het lijkt erop dat de opgeslagen link niet klopt. Er mist een stuk van de url na de a-594959/

Check, die foutmelding krijg ik inderdaad ook. Hij neemt de artikellink niet over.

Reputatie 3
Badge +4

Ik heb inderdaad hetzelfde. 

www.ruiterkids.nl

Reputatie 7
Badge +16

Bug is aangemaakt. Thanks! 

Reputatie 3
Badge +1

Kan het kloppen dat ik deze functie nu niet zie staan bij de modules? 
Ik heb geüpgraded naar premium en een mailtje van je gekregen Ebbe dat ik zou kunnen testen. 

Reputatie 7
Badge +9

Kan het kloppen dat ik deze functie nu niet zie staan bij de modules? 
Ik heb geüpgraded naar premium en een mailtje van je gekregen Ebbe dat ik zou kunnen testen. 

Heb je wel je klantaccounts ook aanstaan? Dan zou het moeten verschijnen bij de modules.

Reputatie 7
Badge +16

@Uniekje Het zou ook kunnen dat je even moet uitloggen en opnieuw moet inloggen. 

Als het niet lukt, hoor ik het graag.

Reputatie 3
Badge +1

Klant accounts heb ik aan staan. 
Inderdaad even uit en inloggen werkte. Dankjewel @Ebbe !

Reputatie 7
Badge +16

Ik verwacht dat deze bug vandaag nog is opgelost. Er wordt momenteel een fix voor gemaakt. 

Reputatie 5
Badge +6

Erg fijn om te zien dat gevonden bugs snel worden gefixt. Net zoals bij de introductie van het BTW verhaal gaat dit erg soepel. 

Reputatie 7
Badge +16

Ik verwacht dat deze bug vandaag nog is opgelost. Er wordt momenteel een fix voor gemaakt. 

We werken hard aan een oplossing. Ik was iets te voorbarig om te zeggen dat het vandaag is opgelost. De kans is aanwezig dat dit niet gehaald wordt. 

Reputatie 3
Badge +3

Hoi @Ebbe Wat een geweldige functie! Erg blij mee. 

Zojuist getest en geen bugs gevonden (behalve die al gemeld is; link werkt niet al sje vanuit je bewaarde items doorklikt).

Wel heb ik 3 functionaliteit vragen;

• Kunnen de onderstaande items standaard teksten worden;
    • Bewaarde items (in pulldown menu - onder mijn account) - (zodat ik deze kan aanpassen naar bijv; ‘Verlanglijst bekijken)’
    • Bewaarde items (titel van pagina)  (zodat ik deze kan aanpassen naar bijv; ‘Mijn verlanglijst’
    • Bewaar voor later (zodat ik deze kan aanpassen naar bijvtoevoegen aan verlanglijst)
    • Bewaard (zodat ik deze kan aanpassen naar bijv Toegevoegd aan wensenlijst)
  • Kan er een toelichtende standaard tekst beschikbaar worden gemaakt? Die net zoals bij de winkelwagen de mogelijkheid biedt een korte tekst onder de Titel van de pagina te zetten?
  • Kan de kleur en achtergrondkleur van het hartje apart worden geconfigureerd?  Het liefst zou ik bijv geen achtergrond kleur zien. Zonder dat dit invloed heeft op de andere knoppen. ZIe ook afbeelding hieronder.
  • SUPER BEDANKT!

Reputatie 7
Badge +16

Ik maak van alle feedbackpunten (niet de bugs) die jullie insturen een ticket aan. Deze deel ik met het desbetreffende team en elke woensdag zitten we samen om deze punten te bespreken. 

@Nanaas, @Paardeerlijk jullie punten zijn genoteerd en worden besproken. 

Reputatie 7
Badge +16

Wat betreft de bug, het goede nieuws is dat we weten waar de oorzaak ligt, het slechte nieuws is dat dit morgen pas opgelost is. Het '’raakt'’ meer dan verwacht en moet dus zorgvuldig uitgevoerd worden. Als je de functie in de tussentijd uit wilt zetten is dat natuurlijk prima. Dat laat ik aan jullie. 

Ik meld mij morgen weer met een update.

Fijne avond!

Reputatie 4
Badge +6

Misschien is het een idee om een optie te maken om de hele favorietenlijst in 1 keer naar het winkelmandje te verhuizen.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Ebbe Wat een geweldige functie! Erg blij mee. 

Zojuist getest en geen bugs gevonden (behalve die al gemeld is; link werkt niet al sje vanuit je bewaarde items doorklikt).

• Bewaarde items (in pulldown menu - onder mijn account) - (zodat ik deze kan aanpassen naar bijv; ‘Verlanglijst bekijken)’
    • Bewaarde items (titel van pagina)  (zodat ik deze kan aanpassen naar bijv; ‘Mijn verlanglijst’
    • Bewaar voor later (zodat ik deze kan aanpassen naar bijvtoevoegen aan verlanglijst)
  • Kan er een toelichtende standaard tekst beschikbaar worden gemaakt? Die net zoals bij de winkelwagen de mogelijkheid biedt een korte tekst onder de Titel van de pagina te zetten?
  • Kan de kleur en achtergrondkleur van het hartje apart worden geconfigureerd?  Het liefst zou ik bijv geen achtergrond kleur zien. Zonder dat dit invloed heeft op de andere knoppen. ZIe ook afbeelding hieronder.
  • SUPER BEDANKT!

Dat hartje krijg je bij een bepaalde artikelweergave? Want ik zou dat een toffe optie vinden, maar die is dus niet bij iedere vorm van artikelweergave zichtbaar. Of wel @Ebbe:sweat_smile:

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ebbe Wat een geweldige functie! Erg blij mee. 

• SUPER BEDANKT!

Dat hartje krijg je bij een bepaalde artikelweergave? Want ik zou dat een toffe optie vinden, maar die is dus niet bij iedere vorm van artikelweergave zichtbaar. Of wel @Ebbe:sweat_smile:

Dat ben ik net aan het checken. Je krijgt zo een antwoord:sweat_smile:

Reputatie 7
Badge +16

@Nanaas Het hartje zit in alle artikelweergave, alleen bij die jij hebt gekozen komt het hartje pas tevoorschijn als je op de I klikt. Ik denk niet dat dit aangepast kan worden omdat dit de werking is van deze weergave.

Reputatie 7
Badge +9

@Nanaas Het hartje zit in alle artikelweergave, alleen bij die jij hebt gekozen komt het hartje pas tevoorschijn als je op de I klikt. Ik denk niet dat dit aangepast kan worden omdat dit de werking is van deze weergave.

Oh ja, ik zie het! Thanks.

Reputatie 3
Badge +3

Wat betreft de bug, het goede nieuws is dat we weten waar de oorzaak ligt, het slechte nieuws is dat dit morgen pas opgelost is. Het '’raakt'’ meer dan verwacht en moet dus zorgvuldig uitgevoerd worden. Als je de functie in de tussentijd uit wilt zetten is dat natuurlijk prima. Dat laat ik aan jullie. 

Ik meld mij morgen weer met een update.

Fijne avond!

Dank voor de update @Ebbe! Wil je ons een seintje geven als het is opgelost? Super bedankt! 

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb tot nu toe onderstaande feedback ontvangen en genoteerd :point_down:

• Mogelijkheid om de teksten aan te passen
  • Mogelijkheid om data inzichtelijk te krijgen
  • Mogelijkheid om tekst toe te voegen op de pagina van de bewaarde items
  • Mogelijkheid om de weergave van de bewaarde items aan te passen
  • Mogelijkheid om de kleuren van de bewaar voor later knoppen individueel aan te passen. 
  • Mogelijkheid om de bewaarde items in 1x in het winkelwagentje te plaatsen
  • Mogelijkheid om de optie om je producten te bewaren toe te voegen aan het ‘mijn account’ element
  • Mogelijkheid om de hartjes uit de artikelweergave te verwijderen

Reageer