Beantwoord

Artikel locatie

• 19 May 2020
  • 9 reacties
  • 160 Bekeken

Ik wil graag artikel locaties aan mijn artikelen hangen. Dit zodat als iemand anders gaat inpakken kan zien waar een artikel staat. Hiervoor heb ik bij extra velden een nieuw zichtbaar veld aangemaakt en deze artikel locatie genoemd. Bij een bepaald artikel heb ik een locatie aangegeven. Ik heb een test order geplaatst maar kan de locatie nergens terug vinden. Is dit mogelijk en zo ja hoe moet ik dit dan doen?

`Alvast dank. Gr. Yvonne

icon

Beste antwoord door Mary Koperdraat Kalligrafie 23 May 2020, 16:39

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Hoi Yvonne,

De extra velden zijn alleen zichtbaar in de beheeromgeving bij het artikel onder het tabblad extra velden en in de webshop op de artikeldetailpagina. Verder worden deze gegevens nergens getoond of meegegeven. De enige gegevens die bij een order worden getoond, zijn: de naam van het artikel, het artikelnummer en een eventuele keuzeoptie.

Dank voor je reactie. Heb je enig idee of hier een oplossing voor is?  Weet jij toevallig of er ondernemers zijn die een magazijn hebben en met spellingnummers werken?

Reputatie 4
Badge +7

je zou eventueel een stellingnummer mee kunnen nemen in het artikelnummer? Zou dat helpen? Hopelijk reageren andere merchants nog op jouw vraag die hier ervaring mee hebben! 

Reputatie 3
Badge +3

Deze functie is niet aanwezig in Mijnwebwinkel . Ik werk zelf met artikelen die ik heb opgeslagen in bakken. Deze bakken zijn genummerd en ook voor ons zou het heel handig zijn als je het baknummer (vrij veld) op de pakbon zou kunnen plaatsen. 

We hebben een nieuwe functie aangemaakt in het overzicht gewenste functies om de opmaak van de pakbon te kunnen bewerken. 

Deze functie vind je terug onder nummer 221 en 312. Ik zou zeggen stem op die functies:grinning:

Reputatie 7
Badge +16

Hierbij de linkjes op te stemmen: 

https://feedback.mijnwebwinkel.nl/312
https://feedback.mijnwebwinkel.nl/221

@Mary Koperdraat Kalligrafie, deze linkjes mag je altijd delen:thumbsup:

Reputatie 7
Badge +10

Ik zou je artikelcode aanvullen met jou locatie code. Dan heb je die code direct op je pakbon en op je factuur en zichtbaar voor iedereen in je winkel 

Reputatie 3
Badge +3

Dankjewel powerful products voor je suggestie. Dit is inderdaad een workaround. 

Voor mij echter gaat het erom dat je zoveel vast kunt leggen in Mijnwebwinkel maar dat je met je vastgelegde gegevens zo weinig kunt doen. Ik wil dat graag veranderen. In dit geval leg je een locatie code vas bij je product om b.v. op de pakbon te kunnen zien waar je het product kunt vinden. Gegevens vastleggen om informatie te krijgen en niet voor de show.

Reputatie 7
Badge +10

Dankjewel powerful products voor je suggestie. Dit is inderdaad een workaround. 

Voor mij echter gaat het erom dat je zoveel vast kunt leggen in Mijnwebwinkel maar dat je met je vastgelegde gegevens zo weinig kunt doen. Ik wil dat graag veranderen. In dit geval leg je een locatie code vas bij je product om b.v. op de pakbon te kunnen zien waar je het product kunt vinden. Gegevens vastleggen om informatie te krijgen en niet voor de show.

Dit is ook al wel weer redelijk specific dit. Wij hebben dat zelfs nog niet eens. En wij hebben als best wel redelijk een voorraad. En MWW is wel een behoorlijk basic pakket. Gelukkig kunnen wij er nog redelijk mee uit de voeten als gaat de schoen wel steeds meer knellen. 

Ik heb het artikelnummer ook als magazijnlocatie gebruikt, deze staat ook op de pakbon. Staat niet zo mooi op de site maar het heeft ook weer voordelen. Ze bellen wel eens en dan vraag ik het artikelnummer en loop vervolgens zonder te zoeken naar de locatie. Wel vreemd dat dit geen standaardoptie is.

Reageer