Beantwoord

Afhalen bij PostNL locatie werkt niet meer, postcode onbekend

  • 11 June 2022
  • 7 reacties
  • 88 Bekeken

Reputatie 5
Badge +8

Krijg zojuist van een klant te horen dat hij niet kan kiezen om af te halen bij een PostNL locatie, omdat de postcode niet herkend wordt. Ik heb dit zelf getest met verschillende postcodes en het werkt inderdaad niet, krijg de melding postcode onbekend. Kan dit worden opgelost?

 

icon

Beste antwoord door Richard 11 June 2022, 10:22

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Dit staat er in het dashboard van MWW:
MyParcel afhaallocaties en bezorgmoment in checkout werkt niet 📫
Dit ligt aan de API die MyParcel heeft gemaakt en we hopen dan ook dat MyParcel dit snel opgelost. Helaas kunnen wij hier niets aan doen. Voor vragen kan je je dan ook richten tot MyParcel: https://www.myparcel.nl/services/contact/

Reputatie 5
Badge +8

Ik zie het nu inderdaad, even MyParcel contacten in dat geval, bedankt.

Badge

Heel vervelend, ik heb ook al contact gehad met MyParcel ook omdat er pakketten niet worden bezorgd op afgesproken datum van levering maar dat komt omdat het heel erg druk is. 🙄

Net ook zelf gekeken maar geeft hetzelfde aan als bij jou, postcode onbekend.

Op kantoor waren er geen IT specialisten die werken niet in het weekend, dus... maandag kan er pas iets aan worden gedaan. Lekker dan

Reputatie 4
Badge +6

Ik zie het hier ook. Ik heb er maar even een melding bij gezet in het winkelwagentje dat er een probleem is en dat het bekend en gemeld is. 

Badge

@DeViltwinkel precies, dat heb ik ook gedaan. We kunnen verder weinig doen als weer afwachten.

Reputatie 5
Badge +8

Krijg zojuist een mail van MyParcel dat het probleem opgelost is.

Reputatie 6
Badge +8

Ik heb vandaag een order gehad die afhalen op post nl locatie is dus dat werkt weer.

Reageer