Vraag

Afhaaltijden

• 3 February 2021
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

Badge

Naast de webshop hebben we ook een fysieke winkel waarvan de webshop onderdeel van is.

Nu kan men vanaf volgende week bestellen, en afhalen, alleen zijn we hier verplicht tijdslots voor te handteren. Nu is afhalen in de winkel al een mogelijkheid in de webshop, maar wordt dit nog uitgebreid dat er afhaaltijden gekozen kunnen gaan worden?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hm ik ben bang dat we dat op korte termijn niet gerealiseerd gaan krijgen. Ik denk dat je het beste zelf de afhaaltijden kunt communiceren naar je klant. Of denk ik nu verkeerd?

Badge

Gaan we ook doen, maar maakt het voor het bestellen voor de klant wel wat eenvoudiger als we eigen tijdslots kunnen aangeven. En zoveel werk zou het niet hoeven zijn toch.

Reputatie 5
Badge +8

Gaan we ook doen, maar maakt het voor het bestellen voor de klant wel wat eenvoudiger als we eigen tijdslots kunnen aangeven. En zoveel werk zou het niet hoeven zijn toch.

De klant heeft altijd de mogelijkheid om per order commentaar in te sturen. wellicht dat je ze hier opmerkzaam op kunt maken en dat ze daar aan kunnen geven welke tijd voor hen  het beste schikt. je kunt dan een bevestigen per mail, of je kunt je orderbevestiging hiervoor gebruiken en een tekst voor afhaaltijd opnemen in de standaard teksten.

Reageer