Hallo,
ik heb paar weken terug ingelogd op grow pakket maar ik wil graag het pakket van 24 euro. Maar dit krijg ik niet veranderd als ik verder mijn gegevens invul.. graag hoor ik reactie
groetjes Annet
Hallo,
ik heb paar weken terug ingelogd op grow pakket maar ik wil graag het pakket van 24 euro. Maar dit krijg ik niet veranderd als ik verder mijn gegevens invul.. graag hoor ik reactie
groetjes Annet
Ja zeker..
maar loop nog wel tegen andere dingen aan..
zoals de vezendkosten, dat wisselt bij aantal producten omdat het ene pakketje via brievenbus pakket kan en ander met de pakket dienst, maar als je een brievenbuspakket en pakketdienst in de winkelmandje zit geef die het goedkoopste aan terwijl het dan samen met pakket dienst mee kan.
ook kom ik niet uit welke betaal methode en hoe ik kan dat kan doen.
groetjes
Top, goed bezig!
Wat betreft de verzendkosten. De tarieventabel is goed ingesteld. Je moet alleen nog bij de producten het gewicht instellen. In dit topic lees je hoe je dat doet en waar je rekening mee moet houden.
Wat betreft de betaalmethode, ik weet niet precies wat je vraag is. Kun je hier een apart topic voor aanmaken? Dan is het voor anderen duidelijk waar het over gaat
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.