Vraag

Aantal foto's

• 14 augustus 2020
  • 8 reacties
  • 69 Bekeken

Badge +1

Dag Ebbe,

Ik heb nu een abbo van €24 per maand en zal waarschijnlijk naar het duurste abbo gaan.
Nu met dit abbo kan je 15 foto's toevoegen. Is dat met het duurste abbo meer? Of misschien onbeperkt?

Groeten Colinda

8 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Hoi Colinda,

Ik heb het duurste abonnement en heb meer dan 15 foto’s toegevoegd onder het kopje afbeeldingen.
Of bedoel je dit per artikel? Want daar heb ik nog nooit meer als 10 foto’s toegevoegd.

Groeten Dennis

Badge +1

Hoi Colinda,

Ik heb het duurste abonnement en heb meer dan 15 foto’s toegevoegd onder het kopje afbeeldingen.
Of bedoel je dit per artikel? Want daar heb ik nog nooit meer als 10 foto’s toegevoegd.

Groeten Dennis

Hoi Dennis,

Ja ik bedoel idd per artikel. Nu kan je 15 foto’s per artikel toevoegen en het zou fijn zijn als dat naar 20 of iets meer zou kunnen.

Groeten Colinda

Reputatie 7
Badge +4

@Tinytoo, Ook met het PREMIUM abonnement kun je max. 15 afbeeldingen aan een product toevoegen. 

Badge +1

Dag Ebbe,

Dan je wel voor je antwoord!

Enig idee of dit in de toekomst nog meer wordt?

Reputatie 4
Badge +2

Eve

Dag Ebbe,

Dan je wel voor je antwoord!

Enig idee of dit in de toekomst nog meer wordt?

Eventueel kun je meer afbeeldingen plaatsen in je tekst

Reputatie 7
Badge +4

@Tinytoo, Ik zou voorlopig de suggestie van @powerfulproducts.nl gebruiken. Ik verwacht niet dat hier snel een wijziging in wordt aangebracht. 

Badge +1

Dank je wel @powerfulproducts.nl  en @Ebbe 

Deze foto's zijn dan puur ter info toch? Die kan je niet koppelen zoals dat kan bij de afbeeldingen die je inlaadt.

Reputatie 7
Badge +4

Je kunt die foto's niet koppelen aan een keuzelijst, bedoel je dat? Als je de foto in de omschrijving plaatst wordt het een vaste waarde die altijd wordt getoond. 

Reageer