Vraag

Verzendkosten verhogen keuzelijst

• 13 March 2022
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb een specifieke vraag waar ik het antwoord niet op kan vinden. Ins onze webshop verkopen wij punniknamen die kunnen verschillen in grote. Dus hoe meer letters, hoe duurder het product kost. Nu is het zo dat tot 7 letters de naam in een brievenbus pakket past maar vanaf 8 letters wordt dat moeilijk. Is er een mogelijkheid om bij het invoeren van 8 letters ook de verzendkosten te (laten) verhogen. Zodat ik niet van alle aantallen aparte artikelen hoef aan te maken. 

4 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Ik heb dat probleem opgelost door het gewicht van mijn producten zo aan te passen dat als ik 3 spellen verkoop dat het een brievenbuspakketje is en vanaf 4 spellen een gewoon pakketje..

Reputatie 1
Badge +1

Dit is niet aan de orde. Ik heb dat met andere producten ook gedaan. Het gaat niet om een verhoging van de bestelling met meer artikelen maar de keuze voor een ander artikel via de keuzelijst. Dus i.p.v een naam met 3 letters wordt het 9 letters. En die is groter, maar het gewicht kan je niet aanpassen in de keuzelijst.

Reputatie 7
Badge +8

Dit is niet aan de orde. Ik heb dat met andere producten ook gedaan. Het gaat niet om een verhoging van de bestelling met meer artikelen maar de keuze voor een ander artikel via de keuzelijst. Dus i.p.v een naam met 3 letters wordt het 9 letters. En die is groter, maar het gewicht kan je niet aanpassen in de keuzelijst.

Zoals @Richard aangeeft is dat de enige mogelijkheid om je verzendkosten aan te passen. 

Kun je wellicht het huidige product bijvoorbeeld instellen tot 7 letters, en een nieuw product aanmaken vanaf 8 letters met een hoger gewicht en daarmee hoger verzendbedrag?

Badge

Daar lopen wij ook tegen aan. Wij borduren ook artikelen. Bij een te grote naam in de keuzelijst valt het artikel ineens onder pakketpost en kloppen de verzendkosten niet meer.

Reageer