Vraag

Verzendkosten niet opgeteld

• 8 October 2021
  • 4 reacties
  • 59 Bekeken

Hallo allemaal,

zojuist een bestelling binnen gekregen waarbij de verzendkosten niet bij het totaalbedrag opgeteld worden. Gister ging dit nog goed en nu ineens niet. Zie afbeelding. Iemand die weet hoe ik dit zsm kan oplossen?

4 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @KaatjePluk 

Heb je al gecontroleerd bij de bovenstaande artikelen of je bij deze artikelen op het tweede tabblad extra velden het gewicht in hebt gevuld? En dan vervolgens bij online bestellen | Verzendopties in de tarieven tabel controleren dat dit gewicht voorkomt en de juiste verzendkosten erbij getoond worden?

Succes

edit: ik zie nu pas dat je kijkt vanuit het order scherm dus dit is na de betaling dus bovenstaande wat ik schrijf zal wel goed zijn. Wat ik mij afvraag kan dit niet een weergave probleem zijn? (er was op 5 okt een bug met btw weergave opgelost wellicht is dit iets vergelijkbaars)

Als je op de factuur drukt zie je dan hetzelfde probleem?
En kun je de betaling controleren bij de provider mollie of zo? Wellicht klopt de betaling wel?

Dit is echt een raar probleem. Heb mijn orders allemaal nagekeken van de afgelopen dag maar ik zie dit gedrag gelukkig niet.

Hoi Joost,

Ik heb al je punten bekeken, maar alles staat gewoon goed ingesteld.

Helaas komt er net weer een bestelling binnen met hetzelfde probleem.

Het is nog niet opgelost dus.

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @KaatjePluk dat is jammer en vervelend dat dit nog speelt. Wellicht kan @Ebbe direct in jouw systeem kijken om te begrijpen wat er mogelijk speelt?

Reputatie 7
Badge +16

Support heeft het inmiddels opgepakt. Zij houden jou op de hoogte @KaatjePluk 

Reageer