Vraag

Verzendkosten doen het niet? Staat op 0?

• 16 March 2023
  • 14 reacties
  • 148 Bekeken

Badge +3

Ik heb nu ineens ook gratis verzenden bij mijn laatste 2 klanten terwijl ik niets heb veranderd en er gewioon een gewicht verbonden is aan mijn items of tenminste een paar items. Al die gewichten opties per land heb ik ook niet aangeraakt en staan al 2 jaren zo. Dus ik snap er niets meer van.

14 reacties

Badge +3

Heb ondertussen maar berichten gestuurd naar mijn klanten dat ze alsnog dei verznedkosten moeten betalen, maar dit is niet leuk zo. Heel apart...niet eerder meegemaakt bij mijn website. Ik kan echter ook niets vinden hier op het forum dus blijf maar zoeken naar een probleem bij mijn eigen website.

Gewchcten van de items kloppen…... de instelpagina voor verzenden per land klopt ook...er is niets veranderd door mij...en heb in 2 jaren dit probleem nooit eerder gezien….ik kom er niet uit

Badge +3

alles staat goed en toch staat er gratis verzenden bij de afrekening voor klanten. Kan echt niet

Reputatie 2
Badge +2

Wat vervelend! Ik heb nergens last van. Vandaag zijn alle verzendkosten gewoon goed verrekend. Als je zelf een testbestelling plaatst, is het probleem er dan ook?

Badge +3

Ja ook al getest in mijn winkel ...er staat gewoon gratis als je iets besteld….waarom?….....die optie staat er helemaal niet eens tussen bij de landen,. Er is alleen een knop optie die je op gratis kunt zetten boven een bepaald bedrag maar die heb ik ook nog nooit gebruikt en staat gewoon op UIT

Badge +3

Echt heel raar en voora heeeel vervelend dit. Toch niet normaal dat je daar op moet letten als verkoper en moet uitleggen aan je klanten bij elke order. Nu al 2 keer vandaag

Badge +3

Het vervelende is ook nog dat ik na 17:00 niemand kan bereiken en niemand me direct kan helpen en morgen werk ik egrens anders en in het weekend kan ik denk ik ook niemand bereiken. Zijn we al weer 4 dagen verder….kan niet. Of is er in het weekend op zaterdag nog hulp te krijgen. Ik zie het wel even….

Badge +3

Nou lekker hoor ...De eerste klant heeft al geannuleerd met een order van 50 euro ….en bedankt mijnwebwinkel. Ik zie meerdere updates en veranderingen in mijn webinstellingen. Ook bij het annuleren staan err nieuwe opties, dus er zal wel weer een update zijn geweest die mijn hele website weer verknoeid en mijn klanten wegjaagt….waarom blijven ze overal niet gewoon met hun handen vanaf met die veranderingen waar men niet om gevraagd heeft. Het was prima...laten zo dus aub!!. Graag hulp aub. Tjongejonge wil je net van PRO naar PREMIUM en ben je de hele avond bezig met verzendkosten gezeik. Nou ik wacht het eerst wel even af voordat ik overstap

Badge +3

Gewicht van de items staat namelijk ineens ergens beneden en soms wel en soms niet zichtbaar...geen idee wat dat is en waarom dat allemaal weer veranderd is, maar het zal waarschijnlijk met dat gewicht te maken hebben. Wordt zeker niet herkend of zo in deze nieuwe update als het niet zichtbaar is of op een andere manier aangevinkt is. Stond allemaal prima voor deze update, maar nu weet ik het het niet meer hoor...jeetje wat maken wbesites het je moeilijk overal.

Reputatie 5
Badge +6

Wat vervelend zeg! Hier geen problemen. 

Ik zou alleen zeker niet klanten gaan mailen dat ze nog verzendkosten moeten betalen. Dat valt denk ik niet goed. Je verlies nemen kost je denk ik minder klanten. Je zegt dat er al 1 is afgehaakt daardoor. 

Ik hoop dat snel duidelijk wordt waar het aan ligt!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi Peter,

Dat is vervelend! Ik heb support gevraagd om hier verder in te duiken en jou op de hoogte te houden. 

Hoi Ebbe, ik heb net hetzelfde probleem rond verzendkosten gemeld

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb begrepen dat jullie beiden met het support team hebben gesproken. Als ik nog iets kan betekenen, dan hoor ik het graag. 

Klopt probleem is opgelost!

Reputatie 7
Badge +16

Dat is fijn. Bedankt voor de terugkoppeling!

Reageer