Beantwoord

Storing koppeling MyParcel

• 8 November 2022
  • 9 reacties
  • 137 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Ik merk de afgelopen dagen dat er vaak bij een order onder het kopje Verzending staat ‘Oeps, er ging iets fout… De verzendingen konden niet worden opgehaald. Probeer het later opnieuw.’. Ik heb een koppeling met MyParcel. Pagina verversen helpt dan niet, en een tijdje later werkt het weer. Maar ik tref het probleem iedere keer als ik orders wil verpakken en labels wil printen. 😅

Meer mensen die daar op het moment last van hebben? 

icon

Beste antwoord door Merel 8 December 2022, 10:45

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Dit probleem speelt al langer, de ene keer werkt het en de andere keer weer niet. Ik werk in edge en daar gaat het vaak fout, en dan schakel ik over naar chrome, daar werkt het wel altijd.

Ik dacht dat dit probleem hoorde bij de andere oeps meldingen, van o.a. de template instellingen en de oeps meldingen bij de keuzelijsten, en dat het al lange tijd bekend was.

Reputatie 2
Badge +3

dit probleem speelt al heel lang bij mij, en ik gebruik gewoon chrome, pagina refreshen en geduld hebben dan laadt die uiteindelijk wel, maar het is wel vervelend de wachttijd. 

Reputatie 1
Badge +2

Wij hebben de koppeling ook. In het verleden hadden we hier ook wel eens problemen mee maar de laatste tijd is het niet meer opgevallen. Gelukkig :)

Reputatie 7
Badge +16

Hi allemaal,

Als het voorkomt, werkt een refresh (f5) dan wel? We hebben het aantal melding flink weten te verlagen, deze kwamen zoals Jojanneke aangaf ook voor voor  bij template instellingen en keuzelijsten. Als het voorkomt moet een refresh (f5) ervoor zorgen dat het wel wordt geladen, i.p.v. cookies en cache verwijderen. Dit is de eerste stap die we voor de oeps meldingen hebben gezet, het doel is natuurlijk om deze helemaal te elimineren uit het platform (al zal een error altijd voor kunnen komen). 

Mocht een refresh niet werken, dan hoor ik het graag.  

Reputatie 1
Badge +1

Hi allemaal,

Als het voorkomt, werkt een refresh (f5) dan wel? We hebben het aantal melding flink weten te verlagen, deze kwamen zoals Jojanneke aangaf ook voor voor  bij template instellingen en keuzelijsten. Als het voorkomt moet een refresh (f5) ervoor zorgen dat het wel wordt geladen, i.p.v. cookies en cache verwijderen. Dit is de eerste stap die we voor de oeps meldingen hebben gezet, het doel is natuurlijk om deze helemaal te elimineren uit het platform (al zal een error altijd voor kunnen komen). 

Ga ik uitproberen als het weer voorkomt, voor vandaag werkt het weer gewoon goed. 😄

Reputatie 1
Badge +1

Te vroeg gejuicht helaas, oeps melding bij My Parcel koppeling, en refreshen geprobeerd, maar dat werkt helaas niet. (Microsoft Edge)

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Ik F5 me een ongeluk moet ik zeggen, op dit moment zit ik weer. 🤣 Dus bij mij lost dat niets op (Chrome). 

Na 2x cache/cookies/geschiedenis verwijderen werkt het weer.

Reputatie 4
Badge +7

Beste allemaal,

Het probleem dat je geen verzendlabel kan aanmaken in de order, is opgelost. Mocht je vanaf nu dit toch nog merken, dan zou het fijn zijn dit even via support@mijnwebwinkel.nl bij ons te melden. 

Ik hoop jullie voldoende te hebben geïnformeerd. Fijne dag toegewenst! 

Reputatie 7
Badge +9

Beste allemaal,

Het probleem dat je geen verzendlabel kan aanmaken in de order, is opgelost. Mocht je vanaf nu dit toch nog merken, dan zou het fijn zijn dit even via support@mijnwebwinkel.nl bij ons te melden. 

Ik hoop jullie voldoende te hebben geïnformeerd. Fijne dag toegewenst! 

@Merel top! Heel fijn. Ik ga het in de gaten houden, en mocht het terugkeren meld ik me.

Reageer