Vraag

STORING????

  • 12 November 2022
  • 27 reacties
  • 267 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Als er een kortingscode in wordt gevuld wordt het gehele scherm wit en is de gehele bestelling weg.

Meer mensen hier last van???


27 reacties

Als er een kortingscode in wordt gevuld wordt het gehele scherm wit en is de gehele bestelling weg.

Meer mensen hier last van???

Hier ook. na invoering kortingscode kom je met geen mogelijkheid meer in je winkelwagen.

Alleen na verwijderen cookie. Dit kost dus klanten want ze lopen vast.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +16

@Natuurlijk voor de hond @Graffitishop merken jullie dit nog steeds? Ik heb net in de webshop van natuurlijkvoordehond een product in de winkelwagen geplaatst, een bestaande kortingscode ingevoerd en ik kon door naar de checkout. Ik heb de checkout niet afgerond, maar als ik jullie begrijp komen jullie niet eens in de checkout? 

Mochten jullie het nog steeds ervaren, wil je mij dan van zoveel mogelijk informatie voorzien? 

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb de korting maar handmatig ingevoerd  was het probleem mee opgelost. Dus korting zonder code... Wilde nietanger wachten, want de kortingscode zou alleen dit weekend geldig zijn. Geen gefrustreerde klanten....

Bij mij nog steeds niet ok

 

Reputatie 7
Badge +16

We hebben het kunnen reproduceren. Het gaat mis als de kortingscode is ingesteld dat deze niet geldig is op actie producten. Zodra er een product met een actieprijs en een product zonder actieprijs is toegevoegd aan de winkelwagen kun je niet meer verder. Als er producten zonder actie prijs in de winkelwagen worden geplaatst, kan de bestelling wel worden afgerond. 

We gaan verder met het zoeken naar een oplossing. 

Reputatie 1
Badge +1

Ik had geen actieprijzen ingesteld en alleen een kortingscode die wel in een bepaalde periode werkte. Maar idd vinkje ook geldig actie producten stond aan

Zelfde hier! Al heel de dag!

@Ebbe is hier al een oplossing voor? Het probleem is er nog steeds.

Reputatie 7
Badge +16

Helaas nog niet. Ik hoop dat we snel een oplossing hiervoor hebben. Zodra er een oplossing is wordt er een update geplaatst. 

Badge

Wij ervaren problemen met de winkelwagen zowel op de pc als mobiele telefoon.

 

Verschillende klanten hebben contact met ons gehad dat zij niet in hun winkelwagen konden komen via de mobiele telefoon. Ook wij ervaarde dat probleem. Ze zagen wel wat ze erin gezet hadden maar wanneer ze op de knop klikte om naar de winkelwagen te gaan, gebeurde er niets.

 

Ook op de pc ervaren wij problemen. Tijdens het inzetten van een bestelling verliep het goed maar eenmaal in de winkelwagen en bij het invullen van de kortingscode en geklikt op het + teken om de code te activeren, verdween heel het scherm en konden wij er niet meer in.

Hopelijk is dit probleem bekend en kan dit opgelost worden want zo verliezen wij omzet!

Badge

Ik heb net even getest in onze webwinkel maar bij ons werkt het gewoon. Dus wellicht is bij jullie instellingen per abuis iets uit- of aangevinkt. Ik zou alle instellingen even nalopen als ik julie was. 
 

groetjes

 

Wilma Stehouwer

www.dekrekel.com

Badge +1

Ik heb hetzelfde probleem! Ontzettend vervelend op zaterdagavond.

 

Hier krijg ik dezelfde melding van klanten. Zowel via pc als mobiel. Het gekke is dat het bij sommigen wel lukt om te bestellen. Zou het aan het inloggen/bestellen als gast kunnen liggen?

Oh ik lees net het andere topic. Het ligt dus aan de kortingscode die ik heb lopen… succes van het vinden van een oplossing @Mijnwebwinkel 

Reputatie 1
Badge +1

Hier het zelfde verhaal al vanaf gistermiddag 15.00 uur. Maar Mijwebwinkel gaat dat niet oplossen van het weekend schat ik zo in. Loop op deze manier een hoop omzet mis!!

Badge

Ook zeer vervelend dat er niemand in het weekend aanwezig is om eventuele problemen op te lossen als deze er zijn, zoals nu. 

We betalen iedere maand geld om hier gebruik van te maken maar nu kost het ons geld en moeten wij tot na het weekend wachten om een probleem te verhelpen.

Wij moeten ook onze klanten nu in het weekend te woord staan omdat we steeds meldingen krijgen van hetzelfde probleem. Dat hoort bij ons vak!

Reputatie 5
Badge +7

@Ebbe dit zijn serieuze meldingen - Help!

 

 

Badge

Wat is de status inmiddels @Ebbe ?

Reputatie 7
Badge +16

 

De fix wordt uitgerold. Zodra deze live staat plaats ik een update. 

Badge

Ik heb net contact gehad met een van de medewerksters en het probleem dat er een bug zit met het werken van de kortingscode is bekend en word aan gewerkt.

Voor het probleem dat verschillende klanten niet via hun mobiel in de winkelwagen kunnen komen, heb ik op advies van de medewerkster een bericht naar één van mijn klanten gestuurd waarin ik heb gevraagd:

  • Welk type telefoon er gebruikt word en waar deze op draait
  • Wanneer er ingelogd is voor het bestellen of wanneer ze naar de winkelwagen wilde gaan
  • Welke internet browser ze gebruiken.

Zodra wij hier antwoord op terug hebben gekregen, mailen wij deze terug naar Mijnwebwinkel en hopen dat ze dan dit probleem z.s.m. op kunnen lossen zodat ook mensen die alleen maar een mobiele telefoon hebben ook bij ons kunnen bestellen zoals het hoort.

Reputatie 7
Badge +16

@webshopdevolierevogel Dat is niet meer nodig. De oorzaak is gevonden en een fix wordt inmiddels geïmplementeerd. In een eerder aangemaakt topic hierover had ik al een update geplaatst. 

 

Badge

@webshopdevolierevogel Dat is niet meer nodig. De oorzaak is gevonden en een fix wordt inmiddels geïmplementeerd. In een eerder aangemaakt topic hierover had ik al een update geplaatst. 

 

@Ebbe ook het probleem met de mobiele telefoon dat sommige klanten niet naar hun winkelwagen kunnen waarin ze hun producten hebben staan die ze graag willen bestellen?

Reputatie 7
Badge +16

De fix staat live. Mochten jullie toch nog problemen ervaren, dan hoor ik het graag. 

Badge

De fix staat live. Mochten jullie toch nog problemen ervaren, dan hoor ik het graag. 

@Ebbe Probleem met niet in de winkelwagen komen, heerst nu ook via de tablet. Sprak net een klant die via zijn Samsung S7 tablet probeert te bestellen maar komt niet in zijn winkelwagen om vervolgens in te loggen en verder te gaan. Hij gebruikt Google internet!

Reputatie 7
Badge +16

@webshopdevolierevogel Ik heb dit even bij support laten liggen, anders loopt alles door elkaar. Ik heb begrepen dat het probleem via mobiel en tablet inmiddels is opgelost? 

Reageer