Het kan aan mij liggen hoor maar Postnl wordt steeds arroganter naar haar klanten toe.
Nu zie ik via myparcel weer voorbij komen dat postnl toeslagen gaat rekenen als je pakketje even niet in hun automatisering mee kan. MYparcel gaat de ruim 3€ kosten ook doorberekenen.
Op zich heb ik geen moeite met betalen voor goede diensten maar zo langzamerhand gaan ze hun monopolie positie steeds vaker misbruiken met vage redeneringen.
Als de bode er een puinhoop van maakt draai ik al voor de kosten op
Als er een pakket zoek raakt heeft de webshop in bijna alle gevallen het nakijken
als je een klacht in dient mag je blij zijn als ze na weken er achter komen dat het waarschijnlijk zoek is geraakt en krijg je alleen de verzend en inkoopkosten vergoed als je dat aantoont en de extra verzekerd verzenden heb gekozen. Lijkt mij hun basis taak om correct en op tijd te bezorgen.
Met dit verhaal ervaar ik het als nog veel vager
Hoe kan ik controleren of het pakket terecht in verhoogd tarief gaat
Hoe gaat postnl bewijzen dat mijn pakket niet voldeed.
Waarom moet ik gaan betalen als hun automatisering niet overweg kan met een pakket.
Weer een geval waarin je eigenlijk overgeleverd bent aan de grappen en grollen van postnl
De soep zal uiteindelijk misschien niet zo heet gegeten worden als geserveerd maar ben toch benieuwd naar anderen hen ervaring en mening