Ik zie net dat als ik op de mobiel iets toevoeg aan mijn winkelwagen en ik ga daarna op de pc kijken ik daar niet zie wat ik in mijn winkelwagen heb geplaatst. Natuurlijk zit ik op beide systemen onder hetzelfde account.
Ik dacht juist dat je ze dan wel kon zien.
Houd dit dan in als een klant een hele dag op de mobiel heeft zitten bestellen en ze wil de bestelling 's avonds op der pc afronden ze dit dus niet kan?
spullen in winkelwagen maar te zien op 1 systeem?
Dat klopt. De winkelwagen wordt in de cookies opgeslagen en die zijn weer gekoppeld aan een specifiek apparaat. Als je dus producten in de winkelwagen plaatst via je telefoon, dan zijn deze niet zichtbaar op je laptop.
Dat klopt. De winkelwagen wordt in de cookies opgeslagen en die zijn weer gekoppeld aan een specifiek apparaat. Als je dus producten in de winkelwagen plaatst via je telefoon, dan zijn deze niet zichtbaar op je laptop.
Ok heb dus altijd gedacht dat zij gekoppeld waren aan je account.
Wat zou een melding via de mail dan leuk zijn: er liggen nog items in je winkelwagen! Shop nu verder of ben je vergeten om je bestelling af te ronden?
Jammer, het is wel mogelijk toch?
Ok heb dus altijd gedacht dat zij gekoppeld waren aan je account.
Dat is de functie ‘bewaar voor later'.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.