Vraag

Selecteren meerdere mail contact lijst om te verwijderen

• 24 February 2023
  • 9 reacties
  • 77 Bekeken

Badge

Kan iemand mij vertellen hoe ik meerdere berichten tegelijk kan selecteren uit de contacten lijst? door de jaren heen hem ik heel veel berichten van klanten staan. Om dat per stuk te doen wordt heel veel werk.

Bedankt alvast. 

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

9 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Als je het op je pc of laptop wilt verwijderen weet ik het wel, op telefoon of tablet niet.
Op pc of laptop selecteer je de onderste mail die je wilt verwijderen. Heb je aansluitende mails die je wilt verwijderen houdt je op shiftknop ingedrukt en klikt dan de bovenste mail aan die je wilt verwijderen en klikt op het prullenbakje. 
Wil je niet op een volgende mails verwijderen dan houdt je de ctrl knop ingedrukt en selecteert een voor een de mails die je wilt verwijderen. En dan op het prullenbakje. 

Badge

Bedankt voor je reactie, Ik werk via de pc. Selecteren lukt wel alleen zie ik rechts prullenbakjes als ik die aanklik wordt er maar 1 verwijderd. Nog 1830 te gaan😅

Reputatie 5
Badge +7

Prullenbakje bovenin aan klikken

Badge

Beste Miranda,

Bovenin staat geen prullenbakje.

Net even een belletje gedaan naar MW een die geven ook aan dat het per bericht verwijderd moet worden. dus selecteren en dan meerdere verwijderen is niet mogelijk.

Reputatie 7
Badge +11

Beste Miranda,

Net even een belletje gedaan naar MW een die geven ook aan dat het per bericht verwijderd moet worden. dus selecteren en dan meerdere verwijderen is niet mogelijk.

Op een tablet moet je even de vinger op de mail houden. dan selecteer je hem en dan hoef je allen de andere mails aan te tikken. en dan op de prullenbak drukken.

Reputatie 5
Badge +7

Beste Miranda,

Raar bij mij kan dat wel.
Kijk maar 

Als ik dan bovenaan op het prullenbakje klik dan kan ik alle mail die ik geselecteerd heb verwijderen

Reputatie 5
Badge +6

Ik denk dat @hello4kids de “Berichten” achter de schermen bedoelt. Niet berichten in je mailbox. 

Reputatie 5
Badge +7

Oooohhhh ja die kun je alleen een voor een verwijderen.

Reputatie 1
Badge

Kan iemand mij vertellen hoe ik meerdere berichten tegelijk kan selecteren uit de contacten lijst? door de jaren heen hem ik heel veel berichten van klanten staan. Om dat per stuk te doen wordt heel veel werk.

Bedankt alvast. 

Dit is inderdaad vervelend. Zeker ook als je gespamd wordt door commerciele bedrijven die steeds opnieuw dezelfde berichten blijven sturen….