Goedemiddag,
Wij gebruiken Mollie al ruim 7 jaar, maar de laatste tijd merken we dat er veel betalingen niet lukken bij klanten. De klant wordt vaak niet doorgelinkt naar hun bank..
Ervaren meer collega's dit probleem?
Alvast bedankt
Goedemiddag,
Wij gebruiken Mollie al ruim 7 jaar, maar de laatste tijd merken we dat er veel betalingen niet lukken bij klanten. De klant wordt vaak niet doorgelinkt naar hun bank..
Ervaren meer collega's dit probleem?
Alvast bedankt
Goedemiddag,
Heb je eventueel meer informatie over de specifieke stappen die hieraan vooraf gaan?
Er is namelijk een situatie bekend waarbij de klant op ‘Bestelling bevestigen’ klikt en op de betaalpagina van de bank uitkomt. Wanneer er vanuit daar op het pijltje terug in de browser wordt geklikt, komt de klant terug in jouw webwinkel. Omdat er niet op de ‘annuleren’ knop op de pagina van de bank wordt geklikt, blijft er een betaalpoging op de achtergrond actief. Hierdoor kan het voorkomen dat de klant niet meer opnieuw vanuit de webshop door wordt verwezen naar de bank, als er op ‘Bestelling bevestigen’ wordt geklikt. De snelle oplossing is dan om de cache te legen.
Het productteam is hiervan op de hoogte en gaat hiermee aan de slag.
Het is natuurlijk mogelijk dat er meerdere scenario’s zijn, waarbij jouw klant niet wordt doorgelinkt naar de bank. Mocht je hiervoor aanwijzingen hebben, kijken we graag met je mee!
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.