Vraag

Pre order

• 23 maart 2021
  • 5 reacties
  • 41 Bekeken

Badge

Onlangs kreeg ik van een klant de vraag of ze een artikel wat nog uitverkocht is kon reserveren.

Echter als ik het toevoeg aan de website kan de klant het wel al bestellen maar de klant moet dan ook gelijk betalen. Ik zou het chiquer vinden als de klant kan reserveren dat er pas geint word als ik het product verzend.

Weet iemand of dit kan?

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Wij laten de klant dan vooraf overmaken selecteren. Zodra het product binnen is krijgt de klant een seintje. En dan haken nog wel mensen af. Doordat het te lang duurt of ze zijn inmiddels voorzien of van gedachten veranderd.

Reputatie 3
Badge +4

Klant maakt vaak zelfde keuze.. vooraf overmaken, Ideal (sommige klanten vinden het niet erg alvast te betalen) en sinds kort achteraf betalen. 

Reputatie 6
Badge +8

Er komt binnenkort wel een bestel/bewaar knop voor later

Reputatie 3
Badge +4

@powerfulproducts.nl Maar dat is geen garantie dat het artikel er nog is tegen die tijd, als anderen het wel bestellen én betalen..

Reputatie 6
Badge +8

@powerfulproducts.nl Maar dat is geen garantie dat het artikel er nog is tegen die tijd, als anderen het wel bestellen én betalen..

Maar je hebt dan wel de gegevens van een klant zodat je die kunt benaderen en de deal alsnog kunt rond maken. Het is een stap in de goede richting. Hopelijk komt er in de toekomst nog iets als een preorder knop. Preorder doen wij wel bestelbaar indien uitverkocht en dan 20 dagen. 

Reageer