Beantwoord

Paypalbetaling lijkt niet door te zijn gekomen

• 20 mei 2020
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb net een dure bestelling binnen, betaald via paypal.
Ik heb op ‘innen’ geklikt.
Er staat voltooid en goedgekeurd binnen de webwinkel backoffice.
Echter, ik zie het geld niet in paypal en ik heb er geen idee wat ik nu moet gaan doen.
Wou paypal er over bellen, maar ze melden doodleuk dat ze hun klantenservice gesloten hebben vanwege corona.
Lekker makkelijk.

icon

Beste antwoord door powerfulproducts.nl 8 juni 2020, 13:31

Het geld is ineens verschenen na een uur of drie en heel veel heen en weer mailen naar klanten.

Maar er is een klein punt van waarschuwing:

Ik was aan het klo-joën in de winkelomgeving en ik dacht, wat zou er gebeuren als ik dit dure transactie terugbetaalde via de winkel?
Je kan via paypal zelf wat geld terugstorten. Ze vragen altijd eerst een bevestiging en je moet ook invullen of je het hele bedrag terug wil storten, of een ander, kleiner bedrag.
Dus ik koos een klant uit vanuit het verleden, die een kleine bestelling had gedaan.
En ik ging klikken op terugstorten in de winkelomgeving.

PATSBOEM, HET HELE BEDRAG METEEN TERUGGESTORT.

Geen bevestiging gevraagd.

Dus weer wat geleerd.
Het is oppassen geblazen.

Altijd PayPal betalingen retour doen via PayPal dan ben je niet je PayPal kosten ook nog kwijt. De kosten krijg je dan weer retour bij het terug betaalde bedrag. zo heeft de klant zijn 100% retour en ben jij niet PayPal haar fee ook nog eens kwijt 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Badge

Het geld is ineens verschenen na een uur of drie en heel veel heen en weer mailen naar klanten.

Ik was aan het klo-joën in de winkelomgeving en ik dacht, wat zou er gebeuren als ik dit dure transactie terugbetaalde via de winkel?
Je kan via paypal zelf wat geld terugstorten. Ze vragen altijd eerst een bevestiging en je moet ook invullen of je het hele bedrag terug wil storten, of een ander, kleiner bedrag.
Dus ik koos een klant uit vanuit het verleden, die een kleine bestelling had gedaan.

Dus weer wat geleerd.

Reputatie 1
Badge +2

Hoi Emma, Als je een terugbetaling doet, staat er altijd duidelijk bij om welk bedrag het gaat. 

Goed dat je extra alert bent nu en dat het allemaal opgelost is! 

Reputatie 4
Badge +2

Dus weer wat geleerd.

Altijd PayPal betalingen retour doen via PayPal dan ben je niet je PayPal kosten ook nog kwijt. De kosten krijg je dan weer retour bij het terug betaalde bedrag. zo heeft de klant zijn 100% retour en ben jij niet PayPal haar fee ook nog eens kwijt 

Reageer