Beantwoord

Paypal betaling blijft op in behandeling staan

• 13 April 2020
  • 7 reacties
  • 4098 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Heb op 9-4-2020 een bestelling binnen gekregen van een klant. Deze heeft betaald via PayPal, maar de betaling blijft op in behandeling staan.  

Klant heeft zelf ook geen idee waarom dit is en hoe komen we erachter dat deze wel verwerkt gaat worden. Ik verstuur namelijk pas als het geld daadwerkelijk is betaald. 

Kan het komen dat goede vrijdag en de Pasen er zijn?

icon

Beste antwoord door Ebbe 13 April 2020, 18:31

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @4kids4crea

Ik heb de order erbij gezocht en aan onze kant gecontroleerd of deze is doorgekomen. Ik kan hier niet echt in geks in vinden. De klant heeft de order geplaatst, er is alleen geen terugkoppeling geweest van PayPal. Ik durf je dus niet met zekerheid te zeggen of deze order daadwerkelijk goed is binnen gekomen. 

Mijn advies is om deze order bij PayPal te controleren en checken of deze daar goed is binnengekomen. Wil je mij op de hoogte houden?

Groet,
Ebbe

Reputatie 1
Badge +1

Dank je wel. Ik ga contact opnemen met PayPal.

Reputatie 1
Badge

Beste,

Dit heb ik al meerder malen gehad, vaak ook met dezelfde klanten. De ene keer komt het bedrag na 72 uur binnen de andere keer helemaal niet. Erg vervelend want dan moet ik de klant vragen om de betaling opnieuw te doen. Ze langzamerhand begint het nogal wat irritatie op te wekken bij de klant maar ook aan onze kant. Wat ik begrepen heb is dat een soort van beveiliging is van Paypal naar onze kant toe. Wat ik niet begrijp waarom deze bestellingen bij mmw doorkomen terwijl de betaling nog niet rond is. De klant krijgt een bevestiging en denkt dat de betaling afgerond is. Het zou beter zijn als deze orders als niet afgerond zouden blijven staan zolang ze bij Paypal in behandeling zijn.

mvrgr,

Dineke

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Dineke. Zou je dergelijke gevallen met ons supportteam kunnen delen? Vermeld daarbij ook de ordernummers. Zij onderzoeken en handelen bugs af. Als dit inderdaad fout blijkt te zijn, wordt dit bij het productteam aangekaart. Ik maak er alvast een melding van :thumbsup:

Reputatie 1
Badge

Oke bedankt, ik zal het doorgeven aan het supportteam.

mvrgr,

Dineke

Badge

@4kids4crea opgelost met Paypal? en hoe is het uiteindelijk verlopen? Ik heb ook al een dag een betaling in behandeling staan terwijl de voorgaande 2 orders goed verlopen zijn. 

@Dineke wellicht een oplossing gevonden met Paypal?

Reputatie 1
Badge +1

@SabreDynamics We zijn er niet achter gekomen wat er nu fout is gegaan. Klant kon ook niks terug vinden. Daar was het gewoon goed gegaan. Klant heeft bij PayPal het geld terug gevraagd en mij via een betaal link alsnog betaald. Dus het is wel opgelost dat de klant me heeft betaald. Maar we hadden van beide kanten geen idee waarom die PayPal betaling niet door gevoerd is.

Reageer