Vraag

Orderstatus niet afgerond wel betaald

Reputatie 6
Badge +9

Goedemorgen, bestellingen die zijn betaald via iDeal staan bij ‘niet afgerond’. Geen orderbevestiging via de mail gekregen, klant krijg ook geen bevestiging. Speelt dit bij meerdere webshops? 

18 reacties

Reputatie 3
Badge +5

Hier alles “out of order” alweer :weary:
@Arjan@Ebbe 

Reputatie 6
Badge +8

Had gisteren 1 bestelling (een Belgische, KBC/CBC betaalmethode) welke idd een groen bolletje had, betaald was, maar onder "niet afgerond" stond. Heb deze handmatig in behandeling gezet.

Reputatie 6
Badge +9

Had gisteren 1 bestelling (een Belgische, KBC/CBC betaalmethode) welke idd een groen bolletje had, betaald was, maar onder "niet afgerond" stond. Heb deze handmatig in behandeling gezet.

Ja klopt.. gelukkig maar bij een paar en reageerde de klant vrij snel dat ze geen orderbevestiging kreeg, die stuurden we dan handmatig. 

Reputatie 6
Badge +8

Zojuist komt er nog een binnen:

Ordernummer 202207596

Reputatie 6
Badge +8

En nog 1:

Begint wel vervelend te worden dit. @Ebbe zou je eens hiernaar kunnen kijken / laten nakijken?

Aanvulling: 202207605 en 202207607 hetzelfde verhaal.

Reputatie 6
Badge +9

Een order plaatsen lukt momenteel helemaal niet.. 

Reputatie 6
Badge +7

Ik krijg zojuist een order binnen bij de orders in behandeling met betaling status onbekend (grijs bolletje). Dit heb ik bij de klarna checkout volgens mij nog nooit gehad. Als ze bij in behandeling staan hebben ze eigenlijk altijd een groen bolletje.

Reputatie 7
Badge +10

En nog 1:

Begint wel vervelend te worden dit. @Ebbe zou je eens hiernaar kunnen kijken / laten nakijken?

Aanvulling: 202207605 en 202207607 hetzelfde verhaal.

Ik heb hier ook last van dit weekend. 

Reputatie 1
Badge

Hier vandaag ook het probleem dat een geplaatste order die volledig afgerond is met iDeal blijft hangen in 'niet afgerond'. Ook geen bevestiging van de order via de mail gehad.
Ik begrijp uit een reactie hierboven dat de klant dan ook geen orderbevestiging heeft gehad?

Reputatie 7
Badge +10

Hier vandaag ook het probleem dat een geplaatste order die volledig afgerond is met iDeal blijft hangen in 'niet afgerond'. Ook geen bevestiging van de order via de mail gehad.
Ik begrijp uit een reactie hierboven dat de klant dan ook geen orderbevestiging heeft gehad?

Klopt

Reputatie 1
Badge

Dank je Robert @powerfulproducts.nl 

Reputatie 2
Badge +2

Ik heb vanavond een bestelling gehad die op niet afgerond staat in de beheeromgeving, maar wel betaald is. Ik heb daar dus ook geen mail van gehad.
Maar ik heb ook een bestelling gehad die wel goed gegaan is, dus waar het aan ligt..

Reputatie 3
Badge +3

hoi!, ja ik had idd ook vorige week enkele bestellingen die bleven hangen in ‘niet afgerond’ maar die wel betaald bleken.

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb helaas ook een klant die dus de betaling wel heeft gedaan, maar vervolgens bleef hangen op afronden. Het bedrag is dus afgeschreven, maar ik heb geen bestelling binnen gekregen. 

Reputatie 3
Badge +3

en meteen kwam er weer een binnen die bleef hangen. ;-)

Reputatie 6
Badge +8

Jammer dat het zo stil is vanuit Mijnwebwinkel zijde.. @Ebbe , @Sander , @Arjan wordt hier naar gekeken?

Reputatie 5
Badge +6

Goedemiddag,

Hier wordt zeker naar gekeken! Momenteel hebben we in onderzoek hoe het kan dat er betaalde orders bij de niet afgeronde orders komen te staan.
Het lijkt erop dat de betalingen wel zijn geslaagd maar dat de verkeerde status aan de order wordt toegekend.

Reputatie 7
Badge +16

Hi allemaal,

Deze situatie moet als het goed is niet meer voorkomen. Is dat wel het geval, dan hoor ik het graag van jullie. 

Reageer