Vraag

Ordernummervolgorde

• 31 January 2021
  • 9 reacties
  • 98 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Ik heb zo iets geks momenteel in mijn webshop. Het volgende ordernummer is hetzelfde nummer als van de vorige order. Ik probeer handmatig dit ordernummer eentje vooruit te zetten. Dan krijg ik de melding met het juiste nieuwe ordernummer. Klik ik vervolgens weer op volgend ordernummer staat gewoon dat oude gebruikte ordernummer er weer. Ik heb dit in Edge en in Chrome geprobeerd, maar hij houdt gewoon dat oude nummer vast. Ik vermoed dat dit niet goed gaat met de volgende bestelling qua betaling en verzending, want dan hebben ze hetzelfde ordernummer/factuurnummer.

Hebben meer mensen hier last van?

9 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi Nancy,

Ga ik uitzoeken. Om welk ordernummer gaat het?

Reputatie 2
Badge +3

@Ebbe  Sander is er al mee bezig, ik had gistermorgen ook een mail gestuurd. Hij heeft het ook geconstateerd en is het aan het onderzoeken. Bedankt voor je reactie.

Reputatie 7
Badge +16

Oke, top! Dan komt het wel goed.

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb inderdaad hetzelfde. Wilde zojuist het ordervolgnummer veranderen. Maar ondanks dat ik het opsla, en weer eens aanklik, staat er alweer een ander nummer. Terug, weer kijken, wéér een ander nummer. Dus daar zit iets niet goed denk ik. 😅

Reputatie 7
Badge +16

Nee, dat gaat zeker niet goed. Ik heb je toegevoegd aan het ticket @Nanaas. Je ontvangt een terugkoppeling zodra het is opgelost. 

Reputatie 7
Badge +11

gek verhaal maar komt ook wel weer goed. mogelijk een storing

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb het zelfde probleem, is er inmiddels een oplossing voor? Het werkt nogal verwarrend, omdat je niet zeker weet of het ordernummer nu is aangepast of niet… 

Reputatie 2
Badge +3

Ik heb het zelfde probleem, is er inmiddels een oplossing voor? Het werkt nogal verwarrend, omdat je niet zeker weet of het ordernummer nu is aangepast of niet… 

Bij mij speelt dit nog steeds en ik heb nog geen terugkoppeling gehad dat het opgelost zou zijn, dus ze zijn er nog mee bezig. Elke nieuwe bestelling krijgt bij mij wel een nieuw opvolgend ordernummer dus dat gaat gelukkig niet dubbel. Alleen als je bij ordervolgnummer kijkt dan staat daar hetzelfde nummer als van de laatste bestelling die gedaan is. 

Reputatie 1
Badge +1

Ja dat heb ik ook, maar ik krijg ook wel bestellingen buiten de site om en die geef ik dan een opvolgend ordernummer en dan pas ik hem aan op de site... maar dat wil nu dus niet meer of ik kan het niet goed zien... heel vervelend...

Reageer