Beantwoord

Nieuwsbrief verstuurd niet

• 26 September 2022
  • 21 reacties
  • 253 Bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Hallo,

En daar gaan we weer, van het ene probleem in de andere. 

Na de storingn in de mail en storingen in de bestellingen verzendt nu de nieuwsbrief niet! Wat een gedoe in een week zeg. Hij blijft in “bezig met verzenden” op 100% staan en niemand krijgt een nieuwsbrief op de tijd waarop ik dat wil. Toppiejoppie, wederom. 

@Ebbe , @Mijnwebwinkel  

Kevin

icon

Beste antwoord door Ebbe 27 September 2022, 10:39

Bekijk origineel

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

21 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Update: hij is helaas nog altijd niet verzonden, dus het is niet enkel dat hij trager is, zoals eerder deze week met de mail het probleem was. Het lijkt dus ongerelateerd, maar daar heb ik geen verstand van ;)

Reputatie 7
Badge +16

Hi Kevin,

Hij staat nog steeds niet bij verzonden zie ik. Ik ga kijken of de nieuwsbrief op een andere manier verstuurd kan worden. Ik houd je op de hoogte. 

Reputatie 7
Badge +16

@Panzer-Shop.nl Kun je de nieuwsbrief opnieuw inplannen en de huidige verwijderen? Het systeem die ervoor zorgt dat nieuwsbrieven verstuurd worden is gereset, alleen de nieuwsbrief die vast is blijven hangen wordt helaas niet mee genomen om te versturen. 

Reputatie 5
Badge +6

@Panzer-Shop.nl Kun je de nieuwsbrief opnieuw inplannen en de huidige verwijderen? Het systeem die ervoor zorgt dat nieuwsbrieven verstuurd worden is gereset, alleen de nieuwsbrief die vast is blijven hangen wordt helaas niet mee genomen om te versturen. 

Hallo Ebbe,

Bedankt voor het snelle fixen!

Ik kan de huidige niet verwijderen, ik krijg deze melding:

'’De huidige nieuwsbrief wordt al verwerkt en kan daardoor niet meer geannuleerd worden'’

Kunnen jullie die eruit gooien?

Kevin

Reputatie 7
Badge +16

Yes, ik heb het verzoek bij development gelegd. Als dit klaar is, laat ik je het weten. 

Reputatie 4
Badge +4

Klopt, de mijne is ook blijven hangen in de cloud.

Reputatie 7
Badge +16

@Liefkraaltje de nieuwsbrief die je voor vanochtend 10 uur hebt proberen te versturen, worden niet meer verstuurd. Die moet je opnieuw inplannen. Die worden wel weer verstuurd. Vanochtend hebben we een reset uitgevoerd. 

Reputatie 7
Badge +16

@Panzer-Shop.nl Helemaal klaar. Ik controleer morgen of de nieuwsbrief van 19.00 uur is verzonden. 

Reputatie 5
Badge +6

@Panzer-Shop.nl Helemaal klaar. Ik controleer morgen of de nieuwsbrief van 19.00 uur is verzonden. 

Bedankt!!

Reputatie 5
Badge +6

En het werkt weer. 

Bedankt voor het fixen, Ebbe!

Badge

Nieuwsbrief verstuurd niet 🫣 deze blijft bij mij ook op 100% staan 

Badge

Reputatie 1
Badge

Mijne blijft ook hangen, ik heb een kopie gemaakt en opnieuw ingepland maar die gaat ook niet. Verwijderen gaat ook niet, wat nu?

Badge

Hoop snel op reactie 🫣

Badge

Bij mij staat marketing medewerker ???  Ik ben Tanja 🫣

Mijn nieuwsbrief wil ook niet versturen. Idd 100%, maar blijft verder hangen. Verwijderen lukt niet. Andere browser ook niet. Ben al uren bezig😡

Badge

Ja lekker hè zo voor het weekend, ik loop weer veel omzet mis door dit gedoe

Nou zeker, baal hier zo van.

Niemand bereikbaar zeker om dit probleem op te lossen?

Reputatie 2
Badge +2

Dank jullie voor de melding. Dat is inderdaad vervelend! We hebben dit in onderzoek en we zullen via de mededelingen in de beheeromgeving van de winkel laten weten wanneer het is opgelost. 

Ik heb hetzelfde probleem. Fijn dat jullie ermee bezig zijn. Hopelijk wordt het snel opgelost. 

Reputatie 7
Badge +10

Het zou opgelost moeten zijn. Ik heb hier over nog mail contact gehad met mww