Vraag

Niet afgeronde order wil klant toch afronden, maar adresfouten zijn niet aan te passen

  • 28 October 2021
  • 0 reacties
  • 23 Bekeken

Hallo,

Wat de titel al zegt… Dit komt nogal eens voor bij vooral een mislukte iDEAL-betaling, i.c.m. een ander fenomeen dat gebruikers hun straatnaam en/of huisnummer dubbel invullen. Een betaalverzoek sturen is geen probleem (Mollie en Plink), maar die adresfouten zijn niet te corrigeren, omdat de edit button simpelweg niet beschikbaar is.

Dit komt wel een paar keer week voor, waarbij je je in allerlei bochten moet wringen om het toch goed geregeld te krijgen. Dat betekent trucen, want een barcode genereren is niet mogelijk, immers, het is een ongeldig adres.

Graag een oplossing daarvoor!

Overigens zijn een paar andere buttons ook ‘greyed out’ en dus niet beschikbaar (kortingsbon, verzendkosten en artikel toevoegen). En die soms toch echt nodig :(

Hartelijke groet,

Michel Kemperman

Kefirshop


0 reacties

Geen reactie

Reageer